Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
558
Skola & Jobb Och inte har det superlätt med matte. Anser ni att det var en svår kurs? Jag skulle behöva läsa in den kursen för att bli behörig till...
Svar
13
· Visningar
10 365
Senast: najad92
·
Kropp & Själ En kort fråga. Operera eller inte? Söker erfarenhet från er som opererat. Det hade kunnat vara betydligt värre än det är, men jag har...
2
Svar
29
· Visningar
4 283
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Är det någon mer än jag som lider av detta? Har ni varit hos läkare för det? Opererat kanske? Jag var hos läkare när jag var yngre men...
2 3
Svar
44
· Visningar
14 692
Senast: Emuliiaa
·
Äldre Ni är kunniga på det mesta här, så jag tänkte fråga er Hur ser arvsskatten ut, finns det på pengar, gård värdepapper?
Svar
12
· Visningar
780
Senast: Zoya
·
Fritid Heeej! Jag är sugen på att göra sushi men har aldrig gjort det förut. Jag har googlat lite men hittar inte om man ska göra något...
Svar
12
· Visningar
5 389
Senast: Akela
·
Fritid Vi har en hög med ekstockar, jag tror inte att det duger till annat än ved. Vi har jordvärme och alltså inget intresse av stockarna...
Svar
7
· Visningar
2 643
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Är dyngförkyld med allt vad det innebär, mina föräldrar var snälla och handlade lite åt mig i måndags. Vet att jag gick ut i hallen och...
Svar
2
· Visningar
6 511
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag provade avinstallera och allt funkar ju ändå så frågan är: Vad gör Java egentligen? När behöver man det? Jag menar Java från...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Pegasus63
·
Hemmet hej! Vi håller på att fixa vårt badrum så nu planerar jag inredning för fullt.. Vi kommer ha blandare och tassar på badkar i krom...
Svar
1
· Visningar
2 475
Senast: aprilmaj
·
Fritid Ja mina blommor har något vitt klet på sig. ( lyckas inte få upp bild men någon kanske vet) :yuck: Kan jag få bort detta? Eller måste...
Svar
11
· Visningar
1 993
Skola & Jobb Lite missledande topic kanske, jag har alltså jobb just nu. Det är dock ett vikariat som timanställd så det är lite olika hur jag jobbar...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: YaHilweh
·
Äldre Jag har aldrig varit i Skåne förut men ska på arbetsresa till Lund i september och kommer att kombinera resan med en ledig helg...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: Cera
·
Relationer Låter som en fjortisrubrik, men det är väl ett fjortisproblem. Kommer ni ihåg 52an och den nyliga tråden om att det sket sig? Jag mår...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
24 173
Senast: FannyN
·
Äldre Ja, jag vet. Det här är redan en märklig tråd. Hur som helst: Jag behöver pyttepasta. Risoni är den minsta jag kan hitta, men jag vill...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 351
Senast: sjoberga
·
Äldre Ett stort flerfamiljshus som ligger ca. 200 m från mig håller på med fasadrenovering och hela lägenhet är invändigt täckt av ett grått...
Svar
0
· Visningar
665
  • Låst
Tjatter Startar en ny då den förra kom upp i 2000 inlägg. Tittar på film på tv 4.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
69 714
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Min bror är svetsare så han har gjort ramen till mig. Nu till de svåra. Jag ska hitta en bänkskiva som passar till hyfsat pris! Bordet...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: susanne
·
Äldre Jag och resesällskap med hundar behöver boende över en helg i oktober någonstans runt Eskilstuna. Vi ska tillbringa dagarna på...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: TantAgda
·
Äldre Kan man återanvända jord? Jag har haft en stor blompotta stående full med jord men utan blommor. Under sommaren har den blivit...
Svar
4
· Visningar
4 229
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp