Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Vet inte vad det kallas faktiskt? Jag saknar ca 6 hp för att få studiemedel, visserligen kommer dessa poängen ganska snabbt men skolan...
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: Blueberry
·
Äldre Jag såg nyss en post på facebook, men 8 råd för livet och jag tror jag tänker lite annorlunda än vad de uppmanar till. Här är dom i...
2
Svar
20
· Visningar
2 326
Senast: Amha
·
Hemmet Jamen hjälp! Hur kan Ikea få sälja sånt skit!?? Jag köpte ledbelysning till mitt kök från Ikea. Jättenöjd med skenet och lite coolt med...
Svar
15
· Visningar
17 987
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Känner i hela kroppen att det är förkylning på gång. Jag brukar bli ordentligt dålig (ffa i halsen) när jag blir förkyld, men den här...
Svar
18
· Visningar
2 671
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Råkade ut för en "olycka" på jobbet och har nu fina rivmärken på båda armarna. Om det blir ärr, ska man vänta ett år som på vanliga...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: swemale
·
Äldre Kort sagt, hur fasen ritar man en hundnos egentligen? :banghead: Fick för mig att jag skulle rita av svägerskans söta border collie, hon...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Mirre
·
Relationer I nyår har jag tagit insiativet att hyra stuga. Anledningen är att min hund är hysteriskt rädd för raketer/smällare, jag MÅSTE komma...
2
Svar
21
· Visningar
3 219
Fritid Sedan jag skaffade en smartfån för drygt ett år sedan sitter jag med dilemmat att jag jämt och ständigt tappar bort telefonen. Det är...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Tarnin
·
Äldre [Hoppas tråden ligger rätt nu hehe] Hejsan allihopa! :) Jag har under senaste året funderat på att skapa en blogg (ska handla om...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Louiisee
·
Svar
1
· Visningar
538
Senast: tanten
·
Äldre Jag tittade på en dokumentär i veckan och har hakat upp mig på en grej. En tjej var för dålig för att ligga i respirator, så de hade...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Jag såg Uppdrag Granskning om marockanska pojkar som bor på gatan i Sverige. Tonårspojkar som inte litar på vuxna. Som sover ute under...
2
Svar
20
· Visningar
2 037
Senast: sjoberga
·
Tjatter Grattis till @Koltrast http://www.dn.se/nyheter/sverige/koltrasten-vald-till-sveriges-nationalfagel/ Jag anser mig besegrad (för denna...
Svar
6
· Visningar
608
Senast: Killaloe
·
Äldre Funderade först på att posta i en av de många trådar som finns om migration och asylsökande i Europa men tycker att det är tillräckligt...
2
Svar
31
· Visningar
2 204
Senast: Tomas_S
·
Kropp & Själ Att jag någonsin kommer ha stl 42 upptill igen? Har nu 58-60. :( Har nämligen två fina blusar som jag köpte när jag hade stl 42 (för ca...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 566
Senast: GotAsecret
·
Äldre Följer en serie på tv4 fakta på torsdagar, minns inte exakt namn nu men den handlar om barn som minns sina tidigare liv. Jätteintressant...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: iNHALE
·
  • Omröstning
Relationer Citronen är min favo:d
Svar
14
· Visningar
636
Senast: Gammeln
·
Relationer Jaha då har man träffat på en karl som är rätt mycket äldre.. jag trivs hur bra som helst i hans närhet och han verkar trivas lika bra...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 001
Senast: Habina
·
Äldre Vi har fått förrätt på årets cykelfest och funderar på ostfondue. Vad har man till? Bröd förstår jag och jag kan ju googla men det...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Anna
·
Skola & Jobb Gick hästhållning på gymnasiet men gick inte klart. Dock är ju jobba med hästar det jag egentligen vill göra, skulle gärna läsa till...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp