Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Hur gör ni med era pelargoner över vintern? Jag har två stiliga mårbackapelargoner som jag gärna vill hålla vid liv länge. Frågan är om...
Svar
3
· Visningar
805
Äldre På fredag ska jag för första gången bjuda hem en ny bekantskap på middag, hon är vegan och laktosintolerant och jag vill naturligtvis...
2
Svar
20
· Visningar
1 839
Senast: zassoo
·
R
Skola & Jobb Jag undrar hur opponeringar på C-uppsatser vanligtvis går till. Hur fungerar det egentligen? Vad händer om man blir nervös och inte...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 880
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Har hen rymt med Kostas? Begått harakiri och gjort spicy calamares av sig själv? @mandalaki , bläckan, mandahen, bläckis, bläckfis...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
44 864
Senast: Mammas
·
Skola & Jobb Något jag upptäckt på senare tid är att supportpersonal småpratar med mig om helt orelevanta saker i pauserna som uppstår när de...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ni som jobbar natt, gärna ni som endast jobbar natt. Vad jobbar ni med? Utbildning? Vad tycker ni om jobbet? Jag är arbetslös och vet...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Esset
·
Äldre Nötfärs, sista förbruksningsdag idag, oöppnad förpackning som legat i kylskåpet sen köp - visst borde jag väl kunna skära upp och frysa...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
22 388
Senast: avslutat medlemskap
·
Fritid pappa fyller 55 i november, han älskar flinta och jag vill gärna virka en till honom. Har hittat den perfekta flintan men hon skriver...
Svar
0
· Visningar
1 008
Senast: emlem
·
Kropp & Själ Vad ska man säga? Lyckades få ett slag/tryck mot handen vilket resulterade i en trolig kraftig stukning av tummen. Hörde själv att den...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Någon som sökt anstånd, eller studieuppehåll på högskolan som vill hjälpa mig? Jag har mailat högskolan om min fråga, men inte fått...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: Bexzor
·
Tjatter Har en diskussion om vem som är världens snyggaste människa med min kompis och blev lite nyfiken på vad ni tycker här. Så in med era...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
39 793
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag vet att kraftigare band är bättre, eftersom de fördelar trycket bättre och allt det där. Men jag behöver en bh med smala axelband...
Svar
19
· Visningar
2 285
Senast: Missel
·
Äldre Ja, som rubriken lyder... Köpte ett par svarta jeans som verkar vara som målsökande missiler när det kommer till att fånga damm och...
Svar
17
· Visningar
27 520
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Finns det någon bra sida där man kan få tag på 90-tals kläder? Om man tänker typ christina applegate i våra värsta år, kelly från saved...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Blimblom
·
Äldre Buke brukar ha svar på det mesta så när jag inte lyckas google frågar jag här :D Jag ska fabriksåterställa min iphone då den ska...
Svar
16
· Visningar
3 150
Senast: Piek
·
Relationer Antar att jag hamnat i nån slags kris kring min 50-årsdag :p Kommer att fira födelsedagen tillsammans med dottern i Oslo, på spa :heart...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 746
Senast: ancan
·
Fritid Någon här som har den? Lite roligt ju att man kan sjunga ihop med andra :p Fast vete fasen om jag vågar ge mig på att faktiskt sjunga...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Det bara totalvägrar att ens starta idag, kommer inte in på några spel, kan inte logga in eller någonting. Har provat allt känns det som...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: Mirre
·
Tjatter Är i behov av att utöka min spellista, och letar artister i samma stuk som typ Molly Sandéns första album, Laura Wright, Malena Ernman...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: millen
·
Fritid Ja, tål OSB-skivor lite fukt? Den ska vara utomhus men under tak. Går det att måla den?
Svar
3
· Visningar
12 824
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp