Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Startar en ny då den förra kom upp i 2000 inlägg. Tittar på film på tv 4.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
69 829
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Min bror är svetsare så han har gjort ramen till mig. Nu till de svåra. Jag ska hitta en bänkskiva som passar till hyfsat pris! Bordet...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: susanne
·
Äldre Jag och resesällskap med hundar behöver boende över en helg i oktober någonstans runt Eskilstuna. Vi ska tillbringa dagarna på...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: TantAgda
·
Äldre Kan man återanvända jord? Jag har haft en stor blompotta stående full med jord men utan blommor. Under sommaren har den blivit...
Svar
4
· Visningar
4 246
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Är det någon som har gjort det för karriären? Jag är lite lost och nervös. Har sökt notarietjänstgöring på lite olika orter i landet...
2
Svar
28
· Visningar
2 086
Senast: Dentaku
·
Äldre Hej! I slutet av september tänkte jag besöka Stockholm fre-sön tillsammans med maken för lite shopping. Det var längesedan som jag var...
Svar
9
· Visningar
750
Senast: Javan
·
Äldre Alltså fy vad jag skäms! Hahaha.... Beställde en dildo via nätet för 14 dagar sedan.Men paketet dök aldrig upp, och jag började fundera...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
49 488
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Blev opererad i fredags för pilonidalcysta som sitter precis mellan skinkorna vid svanskotan. Gjorde så fruktansvärt ont så de operera...
Svar
13
· Visningar
10 118
Senast: Smurfoff
·
Skola & Jobb Jag har varit på anställningsintervju på ett mindre företag. Samtalet avslutades med "vi kan ju höras i början på nästa vecka" (sas av...
Svar
9
· Visningar
6 652
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Jag kanske är blind, men jag hittar inte på västtrafiks hemsida vad det kostar med månadskort/tremånaderskort för en student. Någon som...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: Sassy
·
Tjatter Det är en sen augustikväll. Som så många andra dagar i denna förrädiska månad öser regnet ned. Det är blött överallt, särskilt på...
66 67 68
Svar
1 353
· Visningar
51 477
Senast: Sasse
·
Hemmet Jag har fått ett jättefint kuddfodral med hästmotiv som är 38x38 cm. Vad blir lämplig storlek på innerkudden? Har sett i lite olika...
Svar
9
· Visningar
8 215
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Hej idsg är det min födelsedag. Det som jag har fått just nu är : Pengar The wampire diaries godis påslakan överkast blommor...
2
Svar
21
· Visningar
1 650
Senast: Rosett
·
Äldre Jag hatar att sätta mig in i detta, men nu måste jag ha ett mobilabonnemang då jag inte längre har någon företagstelefon (ska börja...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Stinaelin
·
Äldre Jag har tappat bort en sax, ca 12 cm lång, mörkblå öglor med rött på insidan. Någon som sett den? Brukar ha den på lilla byrån bredvid...
Svar
4
· Visningar
592
Senast: Monstermom
·
Skola & Jobb Ja självklart andra också. Var på en intervju. Jag fick berätta från början och fram till varför jag sitter i den här stolen. Försökte...
Svar
16
· Visningar
1 843
Senast: gulan
·
Äldre Ska på bröllop i början av december och har köpt den här klänningen: Frågan är vad jag ska ha för kavaj/kofta/sjal eller liknande över...
Svar
9
· Visningar
1 529
Äldre Känner mig enormt rastlös och har jättestor lust att börja med någon ny träningsform. Gärna något det finns hobbylopp i så man har något...
Svar
13
· Visningar
690
Senast: Saigon
·
Äldre ;) För de är väl inte så falska så att gick till val med att man inte skulle höja bensinskatten? Får väl göra som vanligt då, Dela med...
Svar
2
· Visningar
339
Äldre ..................................
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 832
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp