Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag shoppar alltid på samma ställe, H&M.. Det är väldigt sällan jag shoppar nån annanstans och jag är så otroligt less på det nu. Så...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: Rosett
·
Relationer Nu är det dags för min umgängeskrets att livskrisa igen, inkl mig själv. Vi tycker att vi inte är lyckliga och att vi vill få ut så...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
23 548
Senast: Ramona
·
Äldre Jag ska ha några kompisar på besök imorgon kväll. Vanligtvis brukar vi fika, men jag har tröttnat på att okynnesäta onyttigheter och...
2
Svar
29
· Visningar
2 579
Senast: miniea
·
Kropp & Själ Jag såg ikväll ett program som handlade om naturister. Det startade en del tankar hos mig. Mest tanken att det måste vara skönt att vara...
2
Svar
32
· Visningar
3 016
Senast: Katti
·
IT & mobiler jag ska köpa en ny dator (ä n t l i g e n!) men har ingen kunskap alls om datorer. Jag avskyr att fråga de som jobbar i databutikerna...
Svar
19
· Visningar
1 148
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag är ett öronbarn sen en lång tid tillbaka. Har opererat det vänstra örat. Nu på sistone har detta örat börja krångla extremt och nu...
Svar
3
· Visningar
509
Senast: pepp
·
Äldre Nån som har koll på SJ? Ungdom 20-25 betyder det att man får åka på de biljetterna fram tills dagen man fyller 25 eller 26?
Svar
3
· Visningar
3 559
Senast: Piek
·
Tjatter Nu är det typ ett år sedan vi körde EFIT, så visst börjar det väl bli dags igen? Är det någon som känner för att vara med under valfri...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
17 403
Senast: zassoo
·
Äldre Jag har i åratal haft en sån jäkla ångest över min kommande pension och det enda sätt jag kan komma på att klara mig då den dagen...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
8 605
Senast: Magiana
·
Äldre Hej. Har fått en värdeavi att lösa in och är lite osäker på kostnaden. Det står "Inlösen kan även göras kostnadsfritt, vid insättning...
2
Svar
34
· Visningar
4 586
Kropp & Själ En gång i månaden slår min i övrigt ganska kontrollerade depression/GAD till med full kraft, för att ett par dagar senare övergå i nåt...
Svar
11
· Visningar
840
Senast: em-pirre
·
Fritid Någon som spelar det här och som kan hjälpa mig med en sak? När man spelat ut hela spelet så finns ju möjligheten att börja om på lvl...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Mirre
·
Äldre Ska på en utlandsresa och behöver ta in på hotell i Stockholm innan jag kan ta mig hem - flyget landar så sent. Önskar billigt hotell...
Svar
10
· Visningar
1 787
Senast: tott
·
Äldre Tänkte avnjuta den på salta kex, kan meddela att det smakar :yuck:. Har ätit 2 kex och det blev inget bättre :meh:. Vad gör jag med...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Scata
·
Relationer Hur gör man för att behålla en fungerande kompisrelation när den ena fått känslor för den andra? Går det? Jag är alltså den som inte är...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Tennis
·
Kropp & Själ Jag fick vänta till 16-års ålder innan jag fick tandställning, en klasskompis fick som 9-åring. Varför så olika? När fick du tandställning?
2
Svar
23
· Visningar
2 861
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb I januari tar jag kandidatexamen i Statsvetenskap :) Jag har en examen från YH sedan tidigare i projektledning, men där ordnade skolan...
Svar
18
· Visningar
16 186
Senast: Amha
·
Äldre En annan tråd gjorde mig påmind om att jag behöver ta tag i det här med att pensionsspara. Men hur gör man? Hur ska man spara? Hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 523
Äldre Jag och pojkvännen ska på semester i höst och han föreslog att vi skulle åka på en ridresa ("tycker vi ska göra något du gillar")...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Kan man skrika så mycket så man själv får en hörselskada? Det borde ju vara så men jag vill minnas att öronen inte är lika känsliga för...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: hagel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp