Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb och relationer. Moderatorer: Mineur, Gunnar

Tillgängliga prefix:

Skola&Jobb Är det någon här som har utbildad sig till florist via komvux eller kanske till och med som lärling? Vore kul att få höra era...
Svar
3
· Visningar
1 670
Kropp&Själ Är det någon här på buke som gjort en näsplastik och har lust att dela med sig av sin erfarenhet? Jag är nästan helt säker på att jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 342
Övr.Allmänt Ja, ge mig tips! Fick just veta att jag är ledig 10-30 juni :bump: Vill så gärna se mig omkring lite! Får inte vara allt för dyrt, är...
Svar
4
· Visningar
1 221
Övr.Allmänt Jag har en kyckling som legat i kylskåpet sedan i söndags. Den var köpt färsk men jag frös in den direkt så jag kan inte gå på datumet...
Svar
5
· Visningar
1 780
Skola&Jobb Nån som kan det här med regler kring fas 3? Det jag undrar men inte hittar några svar om, är om man kan ha ett företag vid sidan om sin...
Svar
1
· Visningar
985
Övr.Allmänt Hade just ett intressant samtal från en telefonförsäljare, som ville sälja på mig ett tele2-abonnemang. Han påstod att min bindningstid...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 907
Övr.Allmänt Någonting stör sändningarna på kvällarna! Det börjar mellan 5 och 7 på kvällen och fortsätter fram till morgonkvisten. Har pratat med...
Svar
12
· Visningar
5 441
Övr.Allmänt Solnedgång vid sambons familjs sommarstuga :D
Svar
0
· Visningar
269
Övr.Allmänt En höstdag vid sambons familjs sommarsuga :)
Svar
0
· Visningar
312
Övr.Allmänt Solnedgång vid sambons familjs sommarstuga :)
Svar
0
· Visningar
248
Övr.Allmänt Stora fötter, höga vrister och fötter, vrister och vader som för närvarande är som telefonstolpar, utbytes mot fräschare exemplar...
Svar
0
· Visningar
270

Hästfolk

Häst

Hästavel och Grenar

• Betäckningar 2020

Allmänt

Fritid

• Vilken TV ska man köpa?

Barn