Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad heter denna film: Handlar om en tjej som spelar fotboll, hennes lag läggs ner och hon får inte spela med killarna. Så hon tar sin...
Svar
2
· Visningar
409
Hemmet Vi ska flytta snart, kanske inom en månad snart? Kanske två? Det är "bara" mellan två hus ca 50 m från varandra så är inte direkt så att...
2
Svar
22
· Visningar
1 609
Kropp & Själ Vad finns det för flingor som inte har massa fiber? Hittar bara fullkorn fullkorn fullkorn och jag kan inte äta det. Helst något knaprigt.
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: FiaM
·
Äldre Lägenheten är så varm att jag mår illa. Varje gång jag haft fönstret öppet hittar jag en ny spindel på morgonen. Det funkar liksom inte...
Svar
9
· Visningar
759
Kropp & Själ Jag gråter när jag läser om ensamkommande flyktingbarn. Jag vill inte läsa för jag vill inte förstå vad de har upplevt, för det känns...
Svar
16
· Visningar
1 403
Senast: Amha
·
Äldre Fick återbäringen efter pappa idag. Den adresserad till dödsboet c/o mig. Men som jag har förstått det så räcker det inte med...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: Bison
·
IT & mobiler Hjälp mig innan jag blir komplett galen! :banghead::banghead: Jag har en macbook air, älskar den förutom att det tydligen är satans...
Svar
10
· Visningar
933
Senast: Inglorion
·
Relationer Hej bukevänner. Jag har skrivit med en kille på internet i några månader. Är med på en singelsida. Jag fastnade för honom direkt när han...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
17 365
Senast: kossankaj
·
Tjatter Det här är historien om Dr. Temperence Brennan som tillsammans med Special Agent Seeley Booth och ett team av squints (som Agent Booth...
37 38 39
Svar
768
· Visningar
27 807
Senast: Koppen
·
Relationer Missa inte spektakulära stjärnfallen ikväll :bump:
Svar
11
· Visningar
1 340
Kropp & Själ Hej jag har inte alls bra är allmänt hes och har ont i halsen och är hes kan knappt prata med någon har varit till läkaren och dem sa...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: anna_panna
·
Äldre Någon här kanske vet och har erfarenhet. Jag ska opereras i slutet på augusti för mina jäkla gallstenar :arghh: Förhoppningsvis kommer...
Svar
6
· Visningar
1 494
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Kan en avgå, på egen begäran, ur en styrelse trots att mandattiden inte är i närheten av att vara över? Om ja, hur ska en göra då? Ta...
Svar
13
· Visningar
3 605
Senast: Killaloe
·
Äldre Kunde tidigare på min iPhone 6a se alla avsnitt av This American Life men nu kan jag bara se 4; två som jag tidigare laddat ner och de...
Svar
8
· Visningar
523
Senast: Zaga
·
Kropp & Själ Sitter här o funderar på om jag ska skriva in mig på ett gym här i närheten, då min motivation för "hemma träning" är som en berg o...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 663
Senast: Riru
·
Äldre SD är ett märkligt parti. Förutom att de historiskt (nåja, 1988 i alla fall) bildades ur organisationen Bevara Sverige Svenskt (som...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
12 115
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler Jag fick en dator av pappa igår, som han fått hjälp att blåsa ut så att jag ska kunna använda den. Men jag kan inte ansluta till...
2
Svar
20
· Visningar
2 478
Senast: Rosett
·
Äldre Kloka bukefalister, kan ni hjälpa mig?? Ska hämta lite virke och köra hem på caddyn, hittar info om last, men INGENSTANS där det står...
Svar
9
· Visningar
5 978
Äldre Jag har köpt en vara som ska skickas (skickats?) med Schenker, ska enligt säljaren vara inlämnat och skickat igår,men söker jag på...
2 3
Svar
40
· Visningar
25 433
Äldre Jag har på ngt vänster lyckats med att vända min läsare 90 grader, men kommer inte ihåg hur jag vänder den rätt. Någon som vet hur?
Svar
2
· Visningar
567
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp