Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Överansträngd plantar fascia är min gissning efter en titt i biologiboken. Jag var stillasittande i vintras och började promenera i maj...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Grattis på din 50 års dag! Hoppas att du njuter av din dag. Kraaaam * Jenny *
Svar
13
· Visningar
764
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ En vän till mig kommer få ärva ett antal miljoner då hans föräldrar gått bort och inga andra släktingar finns. Han kommer ärva en villa...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 743
Senast: YlvaG
·
Hemmet Min robotmoppare har valt att lämna in sin avskedsansökan och jag har ledsnat på återupplivningsförsöken. Som småbarnsförälder med ett...
Svar
11
· Visningar
1 484
Äldre Har fått ett litet problem och nej vi har inget samröre med maffian, inte heller är vi torpeder. Däremot fodrar jag min katt med...
Svar
19
· Visningar
4 265
R
Hemmet Har fått världens finaste affisch av min kära pojkvän och vill helst ha den (affischen, inte pojkvännen) i en ram. Men det verkar helt...
2
Svar
26
· Visningar
7 843
Senast: Nethril
·
R
  • Låst
Relationer Då fortsätter vi väl? Kommer vi att hitta det vi söker på nätet? :)
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
166 741
Senast: LenaH
·
Äldre Nu är det äntligen gjort. Det är verkligen inte det roligaste, så det blir kanske inte så ofta. Dock hittade jag inga tändhattar i baksätet.
2 3
Svar
52
· Visningar
3 520
Relationer Nån som har provat det? Är det bra?
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Jag försöker hitta en "lista" på lönerna inom lokalvård om vad som är minimun osv. Har jobbat på samma företag i över ett år nu jobbar...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Anyo
·
Skola & Jobb Jag har blivit kallad till anställningsintervju!! :bump: :banana: Grejen är bara den att det känns som att det har gått alldeles för...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 900
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Blir en tråd med lite too much information här, men jag är nervös och måste fråga. Hade sex med en ny kille i fredags, använde kondom...
Svar
8
· Visningar
1 432
Senast: _Sascha_
·
Kropp & Själ Funderade bra länge på ifall jag borde fråga anonymt om det här då det egentligen inte är super relevant och lite genant.. men nä :p...
Svar
11
· Visningar
2 137
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Är det någon som testat periodisk fasta? Hur var/är det och hur har ni lagt upp det? :) Jag skulle behöva gå ner i vikt, och har...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 966
Senast: Lager
·
IT & mobiler Trots att jag raderat nästan alla bilder och appar jag inte behöver. Hur ser man vad som tar plats? Mycket tacksam för hjälp!
Svar
15
· Visningar
1 431
Senast: Korven
·
Äldre Förmodligen tidernas mest onödiga tråd, men tja, hur gör ni när ni klipper tånaglarna. Jag kan inte klippa stortån med vanliga nagelsax...
Svar
13
· Visningar
3 724
Senast: zingoo
·
Kropp & Själ Jag har egentligen inget som håller mig kvar, utom hästarna och mamma. Jag funderar mer och mer på att hugga alla trossar och driva iväg...
Svar
4
· Visningar
1 033
Äldre Jag är väldigt nyfiken, eller vetgirig snarare. Jag är medveten om att jag är det på en nivå som det säkert finns en diagnos på. Jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 830
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är världens största fegis. Jag är helt värdelös i sociala situationer (social fobi m.m.) och är en fegis även fysiskt, på nivån, jag...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: Pica
·
Fritid Vad har ni för tips på hur man kalkar av diskstället? Mina försök hittills har inte lyckats.
Svar
9
· Visningar
2 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp