Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Farsgubben fyller år snart och planen är att ge honom en flaska whiskey. Till skillnad från honom har jag däremot noll koll på området...
Svar
16
· Visningar
1 233
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Har nyligen börjat jobba inom hemtjänsten, och håller på att krevera av stress. Jag har väldigt lätt för att hålla kvar vid den stressen...
Svar
16
· Visningar
2 050
Senast: Korven
·
Skola & Jobb Hej! Jag är en tjej på 18 år som tänkte börja söka lite extrajobb. Jag har skrivit ett CV men jag är så hemskt dålig på det. Är det...
Svar
19
· Visningar
1 364
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Funkar det? Kan man skriva hyreskontrakt med, säg, 3 månaders uppsägningstid? Vis av erfarenheten så förstår jag att det nog blir svårt...
Svar
15
· Visningar
2 323
  • Låst
Tjatter Knappt har Katniss och Peeta hunnit hämta sig från Hungerspelen där de båda tack vare Katniss list lyckades överleva, förrän de ställs...
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
54 999
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Har ni något tips på läkemedel eller naturläkemedel som ökar ämnesomsättningen? Jag har struma och fibro, struman drar ju mer...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Mammadutt
·
Äldre Jag har skaffat twitter, mest för att kunna följa några personer. I flödet får jag dock upp några som jag definitivt inte vill se, som...
Svar
9
· Visningar
598
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Jag sitter här och är helt förskrossad. Jag ska läsa en sommarkurs (distans, internetbaserad) som började igår. Jag har blivit antagen...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
10 520
Senast: Reville
·
IT & mobiler Jag är inte så insatt i surfplattevärlden, även om jag äger en android smartfån. Så, jag är lite inne på att skaffa en ny telefon och...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: TinkerBell
·
Äldre Ännu en hustråd av mig... ;) Denna vända av att titta på hus gör mig förbryllad, och jag undrar egentligen vad en fastighetsmäklares...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 974
Skola & Jobb ...i jobbannonser, är det nån som vet vad det egentligen betyder? :idea:
2 3
Svar
41
· Visningar
4 383
Senast: TinkerBell
·
Skola & Jobb ... eller har i alla fall gått på semester utan att göra något avslut på min kandidatkurs. Gjorde min examensuppsats, skickade in den...
Svar
9
· Visningar
1 254
Tjatter Här postar vi trista saker och händelser.
2
Svar
26
· Visningar
2 093
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag köpte en renfäll i vintras. Problemet är att den hårar så. Är det någon som vet om man kan behandla den eller liknande eller får man...
Svar
12
· Visningar
1 110
IT & mobiler Har börjat surfa med firefox och då kommer det ibland förslag om att "avlusa". Klickade på det en gång men fattar ju inget...kommer upp...
Svar
7
· Visningar
1 846
Senast: Rosett
·
  • Låst
Relationer och är på väg att bli näst störrsta partiet i Sverige. I senaste Yougov tilldelas SD hela 19% och nu är det hausse på SD. Å det som är...
107 108 109
Svar
2 178
· Visningar
85 841
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Är förkyld och har lock i öronen i stort sett hela tiden. Har googlat mig till att man kan blåsa ut medans man håller för näsan och har...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Anyo
·
Äldre Vill ha åsikter och erfarenheter av Volvo S60.
Svar
15
· Visningar
2 154
Senast: EmmaN
·
Tjatter På allmänhetens begäran (eller @tornblommas då) så startar jag en ny tråd. Vilka vill komma på träff (och typ grillning) här? Jag är...
36 37 38
Svar
746
· Visningar
42 475
Senast: Dentaku
·
  • Låst
Hemmet Då den andra tråden nådde över 2000 inlägg får vi börja på en ny :) Plywood, någon? :eek...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
174 534
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp