Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ tagit lite blodprover för att se om de finns en orsak till att jag är så förbenat trött. En del värden låg på gränsen, men inget att...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: Sedna
·
Äldre Nu bukefolk ska vi se om ni kan hjälpa mig, jag skulle vilja byta bil så jag slipper de där 2000kr per månad i avbetalning.. Krav...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 403
Senast: Julienne
·
Tjatter Finns det något ni avstått från att göra/skaffa för att det vore skämmigt/inte socialt accepterat eller liknande? Jag skulle väldigt...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
14 054
Senast: annie_
·
K
Fritid ja lägg in häst spel som man kan spela på internett (alltså inte som s.s eller dyl. utan SPEL ) tidsfördriv jag vet :angel: kan...
2 3
Svar
53
· Visningar
33 110
Senast: pandan122
·
Mat Ska ha hit en vegetarian på middag på fredag, är hyfsat säker på att personen äter de flesta mjölkprodukter förutom hårdost (eller det...
Svar
5
· Visningar
1 026
Äldre Fastighet som säljs som gård - typkod 120. Dock har den använts som fritidshus (bl.a. hyrts ut på sommaren). Ska bostadshuset...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Praeterea
·
Äldre bör man åka dit någon speciell månad, eller kan man åka närsom om det bara är sevärdheterna man är ute efter?
Svar
2
· Visningar
417
Senast: Fille
·
Skola & Jobb jag gjorde högskoleprovet 2007, jag vet vilken poäng jag fick. men kan man få se sitt resultat? Alltså vilka frågor man fick rätt och...
Svar
1
· Visningar
500
Senast: Ness
·
Äldre Hej jag vet att detta är en lite känslig fråga men undrar bara .Om ni har blivit sexuellt utnyttjande? Jag har blivit det detta hände...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Monifa
·
Relationer Ja, nu kommer det ett gnälligt inlägg mest för att jag är så irriterad just nu och inte har någon att "gnälla av mig" på. Jag blir så...
Svar
6
· Visningar
1 171
Skola & Jobb Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att hjälpa mig lite med mina gymnasiebetyg? Jag funderar på att söka till...
Svar
14
· Visningar
1 289
Senast: kolblakkur
·
Fritid Håller på att prova Apples nya musik-tjänst för att se om det är värt att överge Spotify, men jag saknar en av mina favorit-funktioner i...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: Och_Aye
·
Kropp & Själ Ja, jag trodde att semester skulle göra mig gott. Vill råda med andra som sitter/suttit i samma båt. Min "Skrynklare" har semester två...
Svar
9
· Visningar
1 212
Äldre Jag har en väldig beslutsångest och skulle behöva lite olika perspektiv som kan underlätta mitt val. Jag och min sambo har fått...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 603
Senast: emma-vsm
·
Äldre Idag började båda mina brandvarnare att lysa rött och pipa med jämna mellanrum. Tog ner dem och tog ut batterierna för att slippa pipet...
Svar
10
· Visningar
21 652
Senast: Klara
·
Relationer Idag lagade jag mat i fel ordning tydligen. Bara för att jag gjorde det så ska jag straffas. Då är det tillåtet att skrika på mig. Ja...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 848
Senast: Squie
·
Äldre Vi är lite smått spekulanter på en fastighet. Del av huset är gammalt (byggt 1929 står det, men det brukar väl stå så när de inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 584
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Hur tror ni förutsättningarna för att lyckas driva en tygaffär idag ser ut? Köper folk tyger nu för tiden? Att komplettera utbudet med...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 063
Trädgård & Växter Som rubriken lyder, vilken är er favorit marktäckare att ha i en rosrabatt? Rabatten har innan varit vanskött och fullständigt övertagen...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 240
Äldre Hade ni kunnat tänka er att bo 50 meter från en aktiv järnväg? Varför/varför inte? :)
2 3
Svar
58
· Visningar
6 203
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp