Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
175
Senast: blizz
·
Hemmet Vi sökte och fick bygglov till vår hallbyggnad innan vi fick tillgång till vårt hus. Ritningar mm baserades alltså på de ritningar som...
Svar
10
· Visningar
2 492
Senast: Gnist
·
Hemmet Jag köpte en fin soffa till stugan i höstas. Nu när jag kom dit i år så visade det sig att råttisarna hade haft roligt..... Jag var inte...
Svar
6
· Visningar
631
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag är sugen på att utbilda mig! Jag har visserligen redan en utbildning och mycket arbetslivserfarenhet, men känner att jobbet jag har...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Jag blir förvirrad.... Nu har jag gått runt i år och funderat på "vad jag ska bli när jag blir stor". Nu har jag kommit fram till att...
Svar
7
· Visningar
949
Skola & Jobb Då var det dags igen.. ångest inför semestern. Längtar inte, det jag längtar till är första arbetsdagen efter semestern. Ser inte fram...
9 10 11
Svar
215
· Visningar
15 245
Äldre Har idag fått hem min nya Subaru Forester och den är nyckellös, startar med en knapp. Med en vanlig nyckel kan jag ju vrida stegvis så...
Svar
13
· Visningar
5 212
  • Låst
Äldre Produktupplysning, bukes egen konsumentkatalog på nya produkter. Nya och nya, skapligt nytt i butik iallafall. Mat, verktyg, skurmoppar...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
199 730
Senast: Buck
·
Trädgård & Växter Tänkte försöka få lite vallmo i rabatten här hemma till nästa år. Försöker googla men hittar ingen bra förklaring på hur man går...
Svar
12
· Visningar
4 066
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Är det fler än jag som ibland blir nedstämd av sociala medier? Då tänker jag inte på alla delade snyfthistorier och annat utan att man...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 950
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag har 388 GB ledigt av 452 GB. Är inte det rätt mycket ledig plats? O_o
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Rosett
·
Äldre Är det någon som testat push-up pads (BH-inlägg) antingen för att fylla ut mer eller för att det ska se ut som att man har större bröst...
Svar
8
· Visningar
3 747
Senast: Andromedae
·
Relationer Vet inte om jag borde skriva på ungdom eller senior, men känner mig så vilsen nu så känner mig inte så gammal. I lördags så blev det...
2
Svar
26
· Visningar
20 440
Senast: Askur
·
Äldre På söndag åker jag och sambon till deras sommarstuga i Ö-vik och jag känner mig supersugen på att baka mycket och laga mycket mat med...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: lytesout95
·
Trädgård & Växter Kommunen inför insamling av matavfall. Strålande bra, men komplicerar livet. Jag har alltid slängt kompost i en hög i ett hörn av...
2
Svar
23
· Visningar
2 737
Senast: Badger
·
Äldre Hej Hoppas på att det finns någon med bättre koll än mig här när det gäller detta. Jag behöver snart köpa ny mobil. Det jag funderar på...
2
Svar
22
· Visningar
4 606
Senast: canine
·
Äldre Visste inte vart tråden skulle men börjar här. Min bil Subaru Legacy -08 som jag haft i 3 veckor dog på motorvägen i lördags med...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Apollo
·
Äldre Ska iväg till Stockholm och behöver lite extra kräm till telefonen. Ska ha Endomondo igång i en sisådär 10 timmar så lite laddning på...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: gul_zebra
·
Äldre Råkade halka in på SVT;s debatt. Där sitter folk som ska vara sakkunniga och talar om att Grekland ska rösta om EU;s förslag. Såg en...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 379
Äldre Har någon gjort en sådan eller känner någon som har gjort? Är lite sugen på att göra mina ögonbryn, men tänk om man ser ut som en clown...
Svar
11
· Visningar
1 810
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp