Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Äldre Äntligen är de ljuvliga sommarkvällarna här. De där som man längtat efter en hel vinter. Uteplatsen har fått nya dynor och massor med...
2
Svar
22
· Visningar
5 389
Senast: Raderad medlem 94602
·
IT & mobiler Det är det röda 3,5 mm-uttaget för mikrofon som jag råkade stänga av. :o Använder det inte iofs men vore ju bra att kunna aktivera det...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Rosett
·
Äldre Sonen har lagt ut en höpress på Blocket. Ganska omgående får han svar från en person Litauen (!) som vill köpa den.:crazy: För mig...
2
Svar
22
· Visningar
2 631
Senast: Texaz
·
Hemmet Som några säkert minns byggde jag mig en bostad ovanpå stallet för några år sedan. Sen dess har jag haft noll "byggaboinspiration"...
2
Svar
39
· Visningar
5 121
Senast: Masqueradee
·
Äldre Jag är lite sent ute med att ändra mitt pensionssparande efter att avdragsmöjligheten har sänkts. Vad ska man välja istället -...
Svar
3
· Visningar
410
Senast: Gammeln
·
Tjatter Jag är i desperat behov av tips på serier. Ej fantasy, science, dåtid eller rysare.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 226
Senast: Modig_Korn
·
Fritid Jag befinner mig i Smålands skogar lite utanför Blomstermåla och ska åka mot Blekinge i morgon. Jag tar gladeligen emot tips på...
Svar
15
· Visningar
1 000
Äldre Hade tänkt åka ner till Sthlm över Pride, men arbetssituationen verkar sätta P för det med råge. Tänkte då istället fara ner en helg...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Murphy
·
Äldre Trodde aldrig jag skulle skapa en sån här tråd. Men nu gör jag det. Vi har en granne (inte i samma hus, men vi bor på samma gård) som...
Svar
7
· Visningar
2 608
Senast: kolblakkur
·
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Oldie
·
Trädgård & Växter I höst flyttar vi till hus så jag behöver tips. I solväggen tänkte jag pallkragar med diverse tomater, smultron, gräslök osv. Men jag...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Amha
·
Hemmet Hm. Precis kommit hem från ett möte med en köksinredare (heter de så?) hos en av de stora köksleverantörerna, och det skar sig väl lite...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 247
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Är det någon här som har opererat ("kirurgisk utdragning") ut sina visdomständer? Jag ska göra det nu i slutet av juni, 2 st i...
2
Svar
34
· Visningar
11 126
Senast: Monimaker
·
Äldre Gör man det? Jag funderar på att åka på en weekend till Skåne. Jag har bara varit där på genomresa Malmö-Ystad en dag när jag var 14 år...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 032
Senast: Luff
·
Äldre Actionfilm från cirka 90-tal. Huvudpersonen är en kvinna med minnesförlust som flöt i land i ett samhälle och i filmens början lever...
Svar
10
· Visningar
1 174
Senast: Rosett
·
Fritid Gjorde en fascinerande upptäckt häromdagen. Hos grannen finns det gott om vinbergssnäckor. På den skuggiga sidan av ladugården finns...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag har tunt, flygigt hår dom oftast är uppsatt, dag som natt. Gillar inte att ha det utsläppt och gillar definitivt inte att göra...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Att det ibland är stressigt på jobbet är väl inget ovanligt men jag har ibland problem att ta mig ur stresskänslan. Även när det lugnat...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sar
·
Äldre När och var kan man se Falsterbo på tv? Jag har sökt och googlat allt jag kan men hittar ingen information, någon som vet?
Svar
2
· Visningar
734
Kropp & Själ Sjuttioelfte tråden i samma ämne från mig. Jag känner mig rätt låst och vet inte vad jag ska göra. De senaste nästan två åren har det...
Svar
13
· Visningar
1 328
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp