Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ ...för det är min födelsedag! :D :banana: Siffrorna säger dessutom att det är något speciellt för mig som är född 85...men både jag och...
2
Svar
20
· Visningar
3 375
Senast: imrahil
·
Äldre släpps idag, den 12 juni. Har ni sett? Åsikter utan spoilers..?
2
Svar
22
· Visningar
1 430
Senast: Dandylinn
·
Kropp & Själ Jag har för några veckor/månader sedan blivit väldigt glömsk.. :cautious: Jag glömmer av saker som vart jag lagt nån sak som mobil m.m...
Svar
5
· Visningar
746
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ I måndags satte jag teorin, 60/65, lycka! Imorse var det uppkörning. Hade nerverna under kontroll tyckte jag.. Sen missar jag avfarten...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 227
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Behöver reda ut en frågeställning. Baggrund: mitt barn är begåvat med mycket hår, normalt mot tjocka hårstrån, men framför allt många...
Svar
2
· Visningar
1 943
Senast: susanne
·
Fritid Jag har ett par fina ljusgröna syrengarner som är 50% bomull, 50% akryl, de är lite halvsvåra att få tag i och jag letar efter ett vitt...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: emlem
·
Fritid Är det någon som byggt om en klänning till en jumpsuit? Isf är det svårt och vad ska man tänka på?
Svar
1
· Visningar
524
Senast: mamman
·
Äldre Ska jobba i Bangkok några dagar i höst, kommer att få några kvällar ledigt. Tips på vad man ska hitta på? Vill inte shoppa! :wtf: Någon...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: Capel
·
Relationer Just nu bor jag på en liten ort, en sån liten ort att alla känner alla och jag känner ingen, förutom min man då och ett fåtal...
Svar
13
· Visningar
1 681
Senast: Korven
·
IT & mobiler Tillgång till ett bra internet är det första jag tittar efter då jag letar efter ett hus att köpa. Tyvärr är mäklarna extremt dåliga på...
2
Svar
27
· Visningar
2 158
Senast: Bison
·
Äldre Två syskon köper ett hus ihop för att den ena, säg nr 1, ska bo där tillsammans med hens barn. Dock har nr 1 en partner som är lite...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Ja, nu sitter jag här och velar. Jag vill prova på poledance, men frågan är om man vågar gå själv? Syrran skulle ha varit min kompanjon...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Blueberry
·
Äldre Alla ni som får tillbaka pengar på skatten; vad ska ni göra med dem? Spara, köpa hästgrejer, resa, gå på restaurang, eller vad ska ni...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 000
Kropp & Själ Ja som rubriken så får jag ibland skav när jag cyklar. Det gör ont och svider ju efteråt också. Tips för att undvika det hela? Några...
Svar
16
· Visningar
17 719
Senast: dpmatte
·
Äldre Sååå. Nu sitter jag är med en ny telefon, Iphone 4s (begagnad) vilket rymmer mer än 4 appar. Då jag inte kunnat ansluta något kort är...
Svar
12
· Visningar
1 216
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Har inte sett någon liknande tråd, men det kanske finns? Men jag skulle behöva era bästa boktips! Har svårt att komma på vad jag ska...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: Kviga
·
Äldre Ska åka till Tyskland i sommar och ska då åka med färjan mellan Gedser och Rostock och det tar ca två timmar. Är nojig att jag ska bli...
Svar
18
· Visningar
6 654
Senast: Efwa
·
Äldre Efter en solig dags spekulering så har jag insett att jag saknar klädesplagg utan axelband! Efter denna absurda upptäckt så begav jag...
Svar
12
· Visningar
1 385
Senast: Haru
·
Trädgård & Växter När jag flyttade till stugan för fyra år sedan fanns några enstaka kardborrar växandes nere vid pannrummet. Jag har plockat fröna och...
Svar
4
· Visningar
1 523
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Jag har lyckats bränna mig omedvetet i solen (ej solat medvetet alltså) och funderar nu på hur jag bäst skyddar mig. Jag har använt...
Svar
14
· Visningar
1 390
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp