Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag håller på att leta efter hus och ratar dem med friskrivningsklausul på en gång. Tyvärr är det ganska ont om hus och nu hittade jag...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: robl
·
Kropp & Själ Enligt experterna kan man bara få vattkoppor en gång. Jag fick det när jag var runt 24 år (konstaterat genom blodprov då). Hur har jag...
Svar
12
· Visningar
5 001
Senast: CillaW
·
Tjatter När jag gick ut i e.m. så stod en soppåse precis bredvid min dörr, som om jag hade ställt ut den där. (Vilket jag inte hade). Någon som...
2
Svar
32
· Visningar
2 399
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Är det någon här som läst den eller kanske till och med ska börja nu i höst? Jag har blivit antagen och det känns jättespännande Vore...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Sparvoga
·
Äldre Jag har insett att min telefon snart har gjort sitt och det är dags för en ny. Men vad sjutton ska man ha?! Har ni en iphone 5 och...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Skyggni
·
Tjatter Jag söker tips på vad jag och min syrra kan göra i sommar (vi både är över 20år kan tilläggas). Jag tycker svårt att komma på något...
Svar
9
· Visningar
1 010
IT & mobiler Hej! Min mamma fyller år och jag vill fixa ljudböcker till henne! Det jag undrar är om man bör satsa på en cd-spelare så man kan låna...
Svar
6
· Visningar
657
Senast: Haru
·
Äldre Bor idag på en liten liten hästgård med mitt ex. Vi ska separera. Jag vill köpa ut honom ur gården. Billigare än som vi bor nu kan jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 516
Senast: krambanan
·
Äldre Nu på semestern hade jag och min kille tänkt ta en liten tripp med bil runt Örebro, Karlstad och Vänersborg och jag skulle gärna vilja...
Svar
13
· Visningar
805
Senast: Emtherlia
·
Äldre En rad med parkerade bilar, bakom en smal, dubbelriktad väg där det är stoppförbud På vägen står en bil parkerad och bakom den kommer...
Svar
11
· Visningar
1 437
Senast: lil-sis
·
Relationer Vi funderar på att ta emot en fosterbarn, fast det är så sjukt läskigt! Vi är en liten familj, två vuxna och ett barn. Barnet är sex...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 666
Senast: Petruska
·
Äldre När man inser att ca 7000 barn svälter ihjäl, varje dag
Svar
4
· Visningar
633
Fritid Har tittat på ett hus som har mycket mark och en rejäl garage. Saken är att jag behöver stall till hästarna. Byggnaden ser ut såhär...
Svar
15
· Visningar
1 118
Svar
0
· Visningar
148
Senast: blizz
·
Tjatter Hittade några palindrom på facebook, det här är nog det längsta jag sett: Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner...
Svar
10
· Visningar
1 687
Senast: Rosett
·
Äldre Jag är lite förvirrad här. Flyttade från exet förra sommaren, nu håller han på att flytta från huset vi bodde i. Han menar att jag ska...
Svar
16
· Visningar
1 646
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Är det en dum idé? Jag har bara vandrat två gånger förut så är inte på något vis rutinerad. Jag tänker mig en enkel vandring på 3 dagar...
Svar
4
· Visningar
663
Senast: lady_vip
·
Relationer Anonymt nick, och jag tror kanske det även blir mitt helt nya, då jag är trött på mig själv, vill börja om, vill ändra allt som finns om...
Svar
6
· Visningar
1 506
Relationer Två personer träffas och tycke uppstår, en bor i Schengenland (Sverige) och en utanför Schengen (inte typ USA eller ngt västland på det...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Cambrie
·
Fritid Någon som har tips på bra toppmatad tvättmaskin? Måste vara smal. Ska flytta till ny lägenhet och tänkte köpa tvättmaskin för första...
2
Svar
33
· Visningar
4 497
Senast: zingoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp