Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag var megamagsjuk i helgen och när det började hann jag inte till toan, utan spydde ner hela sängen. Alltså luktar det nu... Jag har...
Svar
15
· Visningar
22 920
Senast: Mitra
·
Fritid Håller pulvret på att försvinna och ersättas med tabletter :eek:??? Antingen är jag blind eller så fanns det knappast några...
Svar
3
· Visningar
996
M
Fritid Det är ganska trevligt med bastu. Vi har numera en sådan på tomten, en vedeldad sak som förvisso är ful som stryk, men det kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 678
Senast: marielen
·
M
Fritid Jag har ett par svarta handdukar jag håller på att bli tokig på. Har tvättat dom ett antal gånger men inte slutar dom ludda för det...
Svar
12
· Visningar
16 135
Senast: movi
·
Fritid Fick en hel kasse äpplen idag, som jag omöjligt kommer kunna äta upp innan de blir dåliga. Chipsälskaren i mig säger givetvis att...
Svar
13
· Visningar
3 536
Senast: eldione
·
P
Fritid Underbart! Fick nyss reda på av lillebror att det kommer ett Kingdom Hearts III !! :banana: Lycka!
Svar
19
· Visningar
1 278
Senast: Otter
·
F
Fritid Kan förstå om detta verkligen inte hör till, men jag bor i sala (västmanland), så jag undrar om någon vet vart det finns, någonstans i...
Svar
2
· Visningar
2 353
Senast: tinissen
·
L
Fritid Hej! Hörde av en kompis kompis om en firma där man kunde hyra containers och kasta allt utan att sortera... (Eftersom företaget stod...
Svar
13
· Visningar
1 710
Senast: Låtta
·
Fritid Jag tycker det är svårt med tavlor. Genom åren har jag och maken samlat på oss en ansenlig mängd, men i takt med att man byter hus (och...
2
Svar
23
· Visningar
4 091
Senast: Prosit
·
Fritid Ja,sytt..Blir så trött på hunden som alltid hoppar upp i soffan så fort vi inte är hemma.. Har lagt köksstolar i soffan,men hur kul är...
Svar
11
· Visningar
1 670
Senast: movi
·
Fritid Jag brukar aldrig gilla spel på nätet, men det här fastnade jag i :D Tecknat operationsspel (inga läskiga bilder eller sånt...
Svar
10
· Visningar
1 392
Fritid Ska sy en reflexväst till min vovva då den jag köpt sitter lite illa. Men jag hittar inga tyger eller ens reflexband. Någon som har tips...
Svar
3
· Visningar
3 568
C
Fritid VAD är detta? Fakta: från sekelskiftet, annars ingen aning. Har ni sett något liknade? Någon med idéer?
Svar
11
· Visningar
1 515
Senast: KungTulle
·
Fritid Vi har för första året plockat lingon och känner oss nu som nybörjare på det området. Vad ska vi göra med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
3
· Visningar
4 045
Fritid Går det att ersätta så? Samma mängd eller ökat/minskat? Det är till småkakor det gärller! :)
Svar
6
· Visningar
2 379
Fritid alltså... en undring så här på kvällskvisten... Går det tvätta en mopp i tvättmaskinen? Det borde ju gå bra? Fast plasten kanske...
Svar
9
· Visningar
12 475
Senast: movi
·
Fritid Fick för ett tag sen när jag hade tråkigt, en väldig lust att måla i en målarbok. Som när man var liten. Är fortfarande lite sugen...
2
Svar
26
· Visningar
11 135
Senast: Elina8
·
L
Fritid Jag funderar på att skaffa mig en brodyrmaskin, alltså av industrimodell. Skulle isf vilja ha en portabel, så jag skulle kunna ha med...
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: wtf
·
Fritid Var på ikea för en månad sen eller så och shoppade. När jag kom hem och byggde ihop min malmbyrå visade det sig att "överskivan" var...
Svar
7
· Visningar
4 983
Senast: MittNyaJag
·
E
Fritid Hej! Har hittat ett gammalt spel jag har suttit och spelat i några dagar nu :angel: Full fart i stallet2 Det jag undrar är hur man...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp