Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Eftersom det verkar vara smått hopplöst att hitta något lämpligt litet hus för mig, katten och hundarna så har jag bestämt mig för att...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Gnist
·
Hemmet En nära släkting till mig har råkat få sin prydnadsfigur sönderslagen som hon fått av sin sambo som nu är bortgången. Hon söker med...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Gupello
·
Kropp & Själ Jag ska erkänna, jag har sett var enda avsnitt. Visserligen mest gömd bakom skämskudden, men ändå. Jag är slaget helt med häpnad. Hur...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: Amha
·
Tjatter Stall rosen har fått sitt namn då det växer massor av stora vackra solrosor var man än är. De är mycket vackra blemmor.Ägaren är en...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: annie_cool
·
Relationer Jag skrev för ett tag sedan om att jag kärat ner mig i en kollega och även att jag brutit helt med honom efter långt övervägande. Men...
Svar
12
· Visningar
1 446
Kropp & Själ Detta är en aning pinsamt men nu blev det ändrade planer och det har blivit mer "akut". Jag har gått på p-piller (de blåa och gröna) i...
Svar
5
· Visningar
1 781
Äldre http://www.metro.se/nyheter/man-forsokte-ha-sex-med-hast-fick-benet-avsparkat/EVHofk!dMnHE6J7EFv06/ :grin:
Svar
3
· Visningar
732
Äldre Ja, jag såg reprisen på intervjun med prins Carl Philip i Hellenius Hörna igår. Två saker slog mig. För det första, vilken trevlig och...
Svar
0
· Visningar
623
  • Låst
Kropp & Själ Tråden där vi diskuterar träning, hälsa och välmående (fysiskt såväl som psykiskt) i största allmänhet. Här råder absolut ingen...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
84 363
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Tänkte vaxa bikinilinjen för första gången i år. Den stora frågan, HUR ont gör det?! Nästa fråga, hur länge håller det? Trött på röda...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Är det någon här på buke som har ätit Roaccutan? Om det är någon som har det, har ni lust att dela med er av er erfarenhet?
3 4 5
Svar
93
· Visningar
24 950
Senast: marengo
·
Äldre Jag sitter och funderar på resmål till semestern nu i Juli, och kom då att tänka på Skåne. Jag har aldrig varit där men skulle väldigt...
Svar
9
· Visningar
827
Senast: Snubbelfot
·
Äldre En busslast flyktingar vägrar kliva ur bussen. Deras förläggning duger inte. Det är för kallt ute och den ligger inte i en storstad...
94 95 96
Svar
1 902
· Visningar
96 494
Senast: Oldie
·
Relationer Har ni köpt en sån. Jag tycker att en del är superläskiga:nailbiting:. Man tror ju att man står öga mot öga med monstret, odjuret eller...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: Gammeln
·
Relationer Efter den andra tråden, "Socialt obekväm", började jag fundera på hur man konverserar med andra människor? Finns det några regler, dos...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: hagel
·
Relationer Jag är särbo med en man sedan flera år tillbaka. I grunden är det en bra snubbe. Vi ger varandra utrymme att leva "egna" liv med...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 780
Äldre Vad gör man i Alghero? Solar, badar och äter- givet! Men har ni några kul tips på saker man bör se och göra? Vi åker dit nu 1v just...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Zaga
·
Relationer Vad kan jag göra för att hjälpa honom? Vad kan jag göra för att hjälpa honom att inse att han är just en alkolist? Han tycker nämligen...
Svar
8
· Visningar
1 648
Skola & Jobb ... pga smärta/skada (med orsak i arbetet), vad händer då? Om arbetsplatsen inte kan erbjuda andra arbetsuppgifter till en fastanställd...
Svar
6
· Visningar
686
Kropp & Själ Vad har ni för preventivmedel? Hur funkar det för er? Jag har provat mitt tredje P.piller nu, senaste cerazette men har bestämt mig...
2
Svar
28
· Visningar
3 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp