Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad är grejen med Bruce Jenners könsbyte?? Vad är så märkvärdigt?
2 3
Svar
48
· Visningar
4 708
Senast: Energi
·
Äldre På skattekontot utbetalt den 6 som var i lördags, tre bankdagar. Då borde dom komma idag men inget ännu. Ha ni fått era?
2
Svar
31
· Visningar
1 839
Senast: Oldie
·
Äldre För någon månad sedan så köpte jag en flaska med hårspray, efter två veckor så fungerade den inte längre. Det är som om att när man...
Svar
14
· Visningar
20 081
V
  • Låst
Kropp & Själ Hittade ingen ny, hoppas det inte är dubbelpostat! In med fler, fler, fler! Stormkast får gärna slänga in sina igen för bilderna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
368 851
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Jag har varit hormonfri i ungefär 6 månader nu och trivs som fisken i vattnet:D aldrig mått så här bra. Skyddar mig med kondom nu och...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 733
Senast: em-pirre
·
Hemmet Vi håller på att renovera vårt badrum och har bett firman som gör det att även titta på vår tvättstuga. Vi har fått en offert men jag...
Svar
11
· Visningar
9 608
P
Svar
5
· Visningar
3 368
Senast: prallan
·
Äldre I går pratade jag med en försäljare ("...bla bla bla, telefokus, på uppdrag av telia...") och nappade på ett erbjudande. Nu har jag fått...
Svar
2
· Visningar
489
Senast: Trott
·
Tjatter Jag ska stå för lekarna på min systers namngivningsfest för hennes dotter, men jag känner mig tom på idéer. Det får inte ta för lång...
Svar
3
· Visningar
2 182
Senast: Tassetass
·
Äldre Är det någon här som varit i New York nyligen? Skulle vilja ha lite rekommendationer på hotell och områden att bo i :) Letar...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: malllle
·
Kropp & Själ Jag är så sjukt trött på allt som har med mens att göra. Jag tackade nyss nej till att åka ut med mina vänner i deras nya båt pga...
Svar
12
· Visningar
1 044
Senast: kopur
·
Äldre Var inbjuden till knytkalas med arbetskamrater igår. Sammanlagt var vi ett gäng på 10 stycken. Två av personerna "höll i" festen (dvs vi...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 023
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag är en person med hyfsat mycket temperament men har genom åren ändå lärt mig att inte hetsa upp mig över saker som inte är lönt att...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
38 058
Senast: Leoni
·
Skola & Jobb Semestern ligger inte många dagar bort, men tackvare Sveriges fantastiska väder så har den riktiga semesterkänslan inte riktigt infunnit...
Svar
1
· Visningar
404
Kropp & Själ Köpte en menskopp för några månader sedan, årets bästa köp :love: ! Använder en mens app i mobilen som håller koll på när den...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Brandgul
·
Äldre Farmen började igår. tänkte vi kunde diskutera farmen här. :) vad tycker ni? Letade men hittade ingen tråd. ta bort om de redan finns en.
34 35 36
Svar
704
· Visningar
48 482
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska på examensbal på måndag och skulle vilja ha lite input på hur jag ska tänka när det kommer till skor, smink, smycken och naglar...
Svar
12
· Visningar
1 469
Senast: Mineur
·
Hemmet Det är mycket att tänka på vid husköp och jag skulle gärna vilja ta del av era erfarenheter. Allt går ju inte att läsa sig till. Vilka...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 441
Senast: Mois
·
Äldre Har någon där ute i av er något tips på mjölkfri smörgås tårta? Maken önskar sig en smörgåstårta på födelsedagen. Den får vara...
2
Svar
22
· Visningar
4 998
Senast: Pudlan
·
Relationer Hej alla! Jag har sedan ett tag funderat på om jag ska göra slut med min pojkvän, och skulle behöva lite hjälp på traven i tänkandet...
Svar
11
· Visningar
3 043
Senast: Lillagoajag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp