Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Förr att få köra studentflak behövs specialtillstånd. Normalt får man inte köra folk på flak i trafiken men undantag görs i samband med...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 637
Senast: lil-sis
·
Äldre Såhär är det.. Jag pluggar på distans och kommer göra så ett par år till. Det är inte heller mycket som binder mig här längre, jag...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Stefffie
·
Tjatter Som motsats till tråden "Din oanade talang?" Vad är du förvånansvärt dålig på? Vilka icke-talanger har du?
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 124
Senast: Stefffie
·
Äldre Min sambo fyller snart jämnt och jag vill ge honom en romantisk weekend i present. Jag sitter och tittar på nätet men tycker att det är...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Emiro
·
  • Omröstning
Äldre Jag handlar rätt mycket på nätet, mest medicin och hygienprodukter samt kläder. Antar att många gör det nuförtiden men hur betalar ni...
Svar
19
· Visningar
1 249
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har ni gett upp hoppet om sommaren nu och beställt en resa utomlands. Vart åker ni? För visst måste man ha sol o bad på semestern annars...
Svar
9
· Visningar
796
Senast: cirkus
·
Trädgård & Växter Jag har en charmerande äldre herre som granne på min odlingslott som idag glatt kom över med en påse fröer. Problemet är bara att vi har...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Min sambo har Uclerös colit. Han har bara haft ett rejält skov tidigare i livet men nu har han ett som hållit i sig länge & väl. Till...
2
Svar
20
· Visningar
3 423
Senast: Katti
·
Äldre någon som kutat och picknickar? Det har ju varit blandat innehåll i den där picknickpåsen genom åren, från väldigt matigt till rätt...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: aemaria
·
Äldre Nån här som har flyttat in i sin partners bostadsrätt? Hur har ni gjort med hyran? Han betalar av på lånet och vi pratade om att jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 415
Skola & Jobb Jag sitter just nu med en hemtenta där vi fått detta omfång att förhålla oss till: "Använd ett standardtypsnitt (t ex Times New Roman...
Svar
5
· Visningar
5 321
Fritid Jag hade tänkt grusa under studsmattan så att jag inte behöver hålla på och flytta på den så fort gräset skall klippas. Har grävt ut...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: tanten
·
Äldre Jag har nu velat i snart ett år om jag ska byta bank. Det som framför allt har hållt mig kvar är pga jag har varit i behov av att kunna...
2
Svar
29
· Visningar
2 772
Senast: Rosett
·
Äldre Fick lyssna på när min kära bror sjöng förut, han har inte velat att någon ska höra förut men nu har han tagit steget och låta andra...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Mirre
·
Äldre Hur fungerar det... när man hyr sitt boende. Får man det och vad är det för regler runt det?:)
Svar
14
· Visningar
1 108
Senast: Ankan
·
Tjatter Jag kom att tänka på det här när jag såg en reklamskylt längs vägen i helgen... Jag tror det var någon byggfirma eller liknande som...
2
Svar
22
· Visningar
3 273
Senast: Haru
·
Relationer En intressant tanke som slog mig. Hur tänker ni om att skriva om andra på internet? Är det skillnad på ett öppet och ett stängt forum, t...
Svar
15
· Visningar
1 382
Senast: tara
·
Hemmet Vi har i hela lägenheten "oregelbundna fönster", dvs olika storlek. I köket etc går det att lösa på ett okej sätt med gardiner men...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Miiikaela_
·
IT & mobiler Jag har ett relativt stort antal exceldokument som jag ska ta bort ett ord i. Finns det någon genväg för att ta bort ordet i flera...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Eftersom det nästan alltid regnar i det här landet är jag på jakt efter en snygg vårjacka/kappa som tål en del regn. Funderar på en...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp