Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan, Gunnar

Tillgängliga prefix:

Skola&Jobb Sossen Tomas Rudin togs på bar gärning när han "fick med sig" en flaska whiskey från Systemet utan att först betala för den. Nu har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 090
Kropp&Själ Jag har läst lite i tråden om barnmorskan och tänkte skriva där men känner att detta håller för en alldeles egen tråd. Jag ser mig...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
12 890
Tjatter Någon förutom jag som har lyckats säga "puss puss!" eller liknande i slutet av ett samtal med typ Skatteverket eller Försäkringskassan...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 190
· Raderad medlem 6459
Prylar&IT Adblock har slutat fungera för mig på Youtube, innan så raderades magiskt alla annonsklipp som brukar vara innan själva youtubeklippet...
Svar
2
· Visningar
1 797
Prylar&IT Jag har precis kommit hem från en tvåveckors semester utomlands. Har tagit 250 fotografier och har nu fört över dem till datorn. Vad...
Svar
4
· Visningar
1 098
Övr.Allmänt Kan man göra en bokstav förhöjd med hjälp av ett tangentbord? Alltså utan att skriva en rad ner och sedan gå upp igen? Jag vill skriva...
Svar
10
· Visningar
1 302
Övr.Allmänt Vi har en 160 cm madrassbotten med enbart en tjock 160 cm bäddmadrass på. Nu har bäddmadrassen gjort sitt och vi ska skaffa en ny. Men...
Svar
4
· Visningar
3 205
Övr.Fritid :love: Såg dem i en grupp på fb men stod inget om var de kan finnas.
Svar
5
· Visningar
1 006
Övr.Allmänt Och som vet vad dessa ord betyder? Mina sako arigato, kawaii Är med i en låt och jag blev nyfiken på vad de betyder :p
Svar
5
· Visningar
803
Kropp&Själ Upptäcker blåmärken lite här och där, men har inget minne av att ha slagit i. Har tre på ena armen, såg ett på ena handen nyss som jag...
Svar
3
· Visningar
2 592
Övr.Fritid Finns det någon användarvänlig och enkel app med följande funktioner: * Någon form av träningsdagbok, jag vill iaf kunna notera att jag...
Svar
2
· Visningar
559
Hemmet Har en liten fundering.. Jag ska kanske köpa en trea, oavsett om jag gör det inte så skulle det vara kul att kolla med er hur ni hade...
2
Svar
34
· Visningar
9 622
Skola&Jobb Okej, jag har ett problem och undrar om någon vänlig själ här med juridisk kunskap skulle kunna hjälpa mig. Jag blev i höstas...
Svar
9
· Visningar
2 801
Övr.Allmänt Ni som känner mig vet att jag städar typ.. aldrig. Well, nu har jag skrubbat och storstädat och röjt undan i tre dagar i sträck, och är...
Svar
7
· Visningar
1 618
Relationer Hur har ni löst saker och ting? Har ni startat ett liv ihop i Sverige eller ett annat land? Och om enda alternativet är ett annat land...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 774
Övr.Allmänt Hur är det egentligen. Om ett företag/en ÅF har generalagenturen i Sverige, visst ska jag ändå ha rätt att köpa varan från ett utländskt...
Svar
11
· Visningar
1 353
Relationer En ny rykande studie visar att kvinnor tycker memiler är sexiga. Ju fortare en memil kör desto sexigare upplever kvinnorna att memilen...
2
Svar
34
· Visningar
3 675
Skola&Jobb Skriver anonymt eftersom jag absolut inte vill riskera att den berörda personen eller någon i närheten kan förstå, framför allt eftersom...
Svar
16
· Visningar
4 614
  • Låst
Kropp&Själ Den gamla är full nu. Så nu börjar vi om på ny kula, eller fortsätter där vi är. :banana:
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
81 346
Hemmet Jag älskar mattor. Och mina djur älskar mattor. Tyvärr älskar mina mattor inte djur. Dom ligger ständigt i högar på golvet, knöliga och...
Svar
5
· Visningar
759

Bukefalos

• Knappar blir oklickbara?

Dagbok, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Vad kostar en skiktröntgen?

Hästrelaterat