Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad tror ni om detta? Rätt metod? Eller är det rent av manipulerat?
Svar
7
· Visningar
817
Senast: hastflicka
·
Äldre Snart har de grävt färdigt med fibern här, och vi ska välja leverantör i djungeln... Ni som har fiber, vad har ni för leverantör och...
2
Svar
30
· Visningar
1 441
Senast: Trissa
·
Skola & Jobb Jag tänkte vi kunde dela med oss av överdrifter hit o dit som en del personer tydligen gillar att hålla på med. Helst vill jag ha något...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: Skjøldur
·
Äldre ...när ni är på simhallen? Ni som har små genomskinliga "necessärer" vart köpte ni dem? Och hur stora är dem?
Svar
3
· Visningar
614
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ SvD har ett debattinlägg från tre företrädare för konsumenter och Livsmedelsverket. Där hävdas att svenskar äter mer salt än andra och...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
9 409
Senast: Badger
·
IT & mobiler Hej hopp! Jag har just nu ett Canon EF 50/1,8 II objektiv som jag gillar men jag skulle vilja uppdatera mig lite så jag tänkte kolla om...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: lisa412
·
Hemmet Det drar kallt under diskbänken så behöver isolera lite till vintern Tanken är att ta frigolit och täcka under skåpen och sen där det...
Svar
1
· Visningar
3 495
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Idag blev jag tvungen att kontakta jour läkaren pga magsmärtor från helvete. På plats tryckte han på magen och just vid gallan kändes...
Svar
17
· Visningar
4 201
Senast: Myssan
·
Fritid är det någon här på buke som gjort detta? Då menar jag permanent. Blev lite sugen på detta men krävs mycket information innan jag vet...
Svar
17
· Visningar
2 353
Senast: Korven
·
Hemmet Jag ska sy gardiner och har fått tipset att man kan använda fållband. Är det någon som använt det, funkar det bra? Har man det bara...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Thaliaste
·
Äldre Om några år kommer jag och min familj byta stad och bo, vi har siktet inställt på Halland. Frågan är bara var? Jag är mest bekant med...
2
Svar
32
· Visningar
2 203
Senast: Killaloe
·
Skola & Jobb Förra måndagen var jag på en anställningsintervju för ett jobb som jag gärna vill ha. Det har endast varit ute för internsökande...
2
Svar
20
· Visningar
5 012
Senast: Brandgul
·
Fritid Jag är sjukskriven i ytterligare en månad och börjar klättra på väggarna här hemma, förra året fick jag en fanatiskt fin symaskin i...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Hej. Behöver ta del av era erfarenheter angående blödande magsår. Var hos läkaren för ca 4 veckor sedan, Lämnade blodprover i samband...
Svar
16
· Visningar
2 826
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ När man inte orkar leva men egentligen inte vill dö? När man redan fått "hjälp, går på medicin och det enda man ändå önskar är att...
Svar
12
· Visningar
993
Äldre Varför är RUT en kvinnofälla medan man aldrig hör att ROT är en mansfälla? Enkel fråga som jag skulle vilja få lite olika tankar om.
Svar
7
· Visningar
892
Tjatter Jag ska inom någon timme på födelsedagskalas. "Födelsedagsbarnet" är en häst som fyller 30 år. Vad kan man hitta på för artighetspresent...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Pilot
·
Fritid Era bästa tips? Jag har fått ett par helt nya byxor som är ljusa och mönstrade. De sitter som ett smäck men i övrigt ser det inte alls...
Svar
2
· Visningar
678
Äldre En fullständigt okänd ung kvinna i en annan stad sänder vänförfrågan på facebook. Jag tar bort den. En timme senare kommer förfrågan...
2
Svar
28
· Visningar
7 172
Relationer idag är det dags att hylla och gratta en av de varmaste, snällaste, klokaste, finaste och mest underbara bukefalister som finns...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp