Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Ponera att man har fått ett vikariat och gått intro samt börjat hoppa in och jobba extratimmar vid ett par tillfällen, fått ett schema...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Moonwalk
·
Skola & Jobb Jag går andra året på gymnasiet och funderar om jag ska plugga vidare eller inte, drömmen är att läsa vidare till djursjukvårdare men...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Naomii
·
Skola & Jobb Någon som har koll på fackliga frågor (handels) och kan svara mig vilka tjänstefel min chef gjort gentemot mig? Jag skulle inte vara...
Svar
17
· Visningar
1 615
Senast: Pigan
·
Skola & Jobb Nu gäller det inte mig, för jag har äntligen fått hjälp igen. Men jag har en vän som har problem med en arm, vilket beror väldigt...
Svar
7
· Visningar
2 167
Senast: swemale
·
Skola & Jobb Äntligen!! I två månader framåt, från tisdag ska jag jobba :) Heltid! :) Det kommer ge många välkomna 1000-lappar i plånboken...
Svar
14
· Visningar
1 112
Senast: Tjôta
·
Skola & Jobb Min unge missade ett moment i svenska 2 förra året då han gick i andra ring, nu går han i trean och går alltså ut om ett par veckor...
2
Svar
32
· Visningar
2 572
Skola & Jobb Precis som rubriken lyder, jag har titelpanik! Jag har ingen aning om vad jag ska ha för titel på allt. Har skrivit exjobb om hur...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 883
Senast: Jerseyite
·
Skola & Jobb Jag har en vän som just förlorade sin enda förälder. Vännen går fortfarande på gymnasiet, har ett år kvar och har just tagit över...
2
Svar
20
· Visningar
2 375
Senast: Mixoman
·
Skola & Jobb Ok, här kommer ett riktigt gnälligt inlägg!:meh: Jag jobbar som undersköterska i hemtjänsten i kommunen och den senaste tiden har det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 335
Senast: Nillizan
·
Skola & Jobb Funderar på att byta bana. 33-årig journalist med massa webberfarenhet så vikariat i branschen finns men de fasta jobben är mycket få...
2
Svar
27
· Visningar
5 669
Senast: Zaga
·
Skola & Jobb Jag erkänner att jag har stuckit huvudet i sanden när det gäller pensionssparande och jag är måttligt intresserad av de olika kuverten...
Svar
7
· Visningar
853
Senast: Lupino
·
Skola & Jobb För att göra en lång historia kort så trivs jag inte särskilt bra med mina arbetsuppgifter samt att jag har lite vacklande psykisk hälsa...
Svar
8
· Visningar
907
Senast: Jozze
·
Skola & Jobb Jag har insett att programmet jag sökt till hösten inte alls är det jag vill göra i livet. Utbildningen känns rolig och intressant, men...
Svar
15
· Visningar
2 033
Skola & Jobb Ni som läst min andra tråd om att jag inte trivdes på mitt jobb och stod med ett ben att börja plugga och ett annat väntandes på mitt...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Vi ska ha skoldans snart och då ska vi bland annat dansa vals, foxtrot och bugg. Jag tycker att det skulle vara rätt kul att dansa men...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: _Elly_
·
Skola & Jobb Vad hade ni gjort om ni var i min sits? Jag jobbar som lastbilschaufför och har släpkortet också, däremot har jag inte fått köra med...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 553
Skola & Jobb Har studentskiva om en vecka och vi har temat "Min enda dag som..." Har dock ingen aning om vad jag ska vara, någon som har tips...
Svar
13
· Visningar
2 156
Senast: Leoni
·
Skola & Jobb Tar studenten om en månad nu, och vi i klassen måste alltså enas om en låt att springa ut till. Personligen vill jag ha Håkan Hellströms...
Svar
12
· Visningar
2 699
Skola & Jobb Jag ska börja plugga till hösten och behöver läsa upp några ämnen på gymnasienivå innan jag ansöker till högskola. På CSN:s hemsida står...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: BuenoBull
·
Skola & Jobb Okej, nu jobbar jag på en arbetsplats där vi då har stämpelklocka. Denna sitter precis vid dörren när man går ut från byggnaden. När vi...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp