Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Har studentskiva om en vecka och vi har temat "Min enda dag som..." Har dock ingen aning om vad jag ska vara, någon som har tips...
Svar
13
· Visningar
2 157
Senast: Leoni
·
Skola & Jobb Tar studenten om en månad nu, och vi i klassen måste alltså enas om en låt att springa ut till. Personligen vill jag ha Håkan Hellströms...
Svar
12
· Visningar
2 699
Skola & Jobb Jag ska börja plugga till hösten och behöver läsa upp några ämnen på gymnasienivå innan jag ansöker till högskola. På CSN:s hemsida står...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: BuenoBull
·
Skola & Jobb Okej, nu jobbar jag på en arbetsplats där vi då har stämpelklocka. Denna sitter precis vid dörren när man går ut från byggnaden. När vi...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: Mitrolle
·
Skola & Jobb Jag behöver hjälp med spanskan, har läxa idag och får inte ihop grammatiken. Är jag fel ute om jag säger: Mi comida favorita es lasaña...
Svar
12
· Visningar
1 035
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Ja, om man städat och lagt passet på ett sådär smart och bra ställe. Vart kan man tänkas ha lagt det då? Jag ska utomlands om mindre...
Svar
16
· Visningar
2 451
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Fick frågan från en brukare om jag kunde hälsa från hen till en jag känner väl. Får jag detta?
Svar
14
· Visningar
1 578
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Jag satt och kollade runt efter lite nya jobb och ramlade över ett på ett företag som ägnar sig åt lån åt privatpersoner. Testade att...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 073
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Jag blev oerhört provocerad igår när det debaterades om ifall de utländska byggjobbarna ska ha rätt att ha lika hög lön som de svenska...
2
Svar
33
· Visningar
3 241
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Ngn som vet hur det fungerar med dygnsvila? Har en kompis som varit på utbildning och kommer hem efter midnatt och förväntas infinna...
Svar
17
· Visningar
2 026
Senast: ekedal
·
Skola & Jobb Ibland verkar det som att jag är dömd till ett kasst liv. Har sökt huur mycket jobb som helst, på alla möjliga sätt och får ingenting...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 969
Senast: LindgrenV
·
Skola & Jobb Jag har lite ångest för hur jag ska göra och tänka. Jag står med en fot på var sida och vet inte vad som är smartast att göra. I juni...
2
Svar
21
· Visningar
2 170
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Jag har plitat ner en krönika som jag inte skulle ha något emot att få publicerad. Jag har försökt hitta info på olika dagstidningars...
Svar
13
· Visningar
2 088
Senast: Gimlan
·
Skola & Jobb Jag har inget kollektivavtal eller liknande på mitt jobb och jag är den enda som är anställd där. Vilka fördelar skulle min...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: emma74
·
Skola & Jobb Jag blir så irriterad - måste bara prata av mig. Jag är sen i november anställd på en heltidstjänst. I anställningspapperna står 40...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 324
Senast: Pigan
·
Skola & Jobb Jag har fast arbetstid 8-16:30, men vi har instämpling så är det mycket att göra kommer jag tidigare, ibland stannar jag kvar längre för...
Svar
5
· Visningar
4 556
Senast: blur
·
Skola & Jobb Jag har fått ett extrauppdrag vid sidan av mitt ordinarie jobb, jag ska översätta några texter. Men jag måste kunna fakturera dem för...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Comatose
·
Skola & Jobb Jag har satt mig i en knepig situation jobbmässigt. Jag har jobbat en hel del på ett ställe, vi kan kalla det A, de senaste åren och är...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Ackela
·
Skola & Jobb Jag har aldrig skrivit högskoleprovet, men funderar på att göra det nu vid 37 års ålder. :D Ni som gjort det nyligen, berätta! Vad ska...
2
Svar
23
· Visningar
2 315
Senast: DeadSerious
·
Skola & Jobb Om 37 dagar slutar jag på denna skolan efter 10 år. Jag kommer att splittras från de vänner jag känt i lika många år. Jag vill inte gå...
Svar
9
· Visningar
1 718
Senast: _Charlotte_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp