Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Det här med karensdag.. Jag kände mig febrig igårkväll, men mådde bättre imorse. Gick till jobbet, men det blev sämre. Gick hem 1 h...
Svar
4
· Visningar
1 531
Skola & Jobb Hjälp! Jag vet inte hur jag ska göra med mitt liv.. Jag har fått jobb på två ställen, inget av dem heltid. Jobb A hette att det...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Har en uppgift som jag inte riktigt reder ut: Man ska göra ett kopplingsschema med dessa sakerna, batteri, transistor, ljusmotstånd...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Har äntligen hittat tillbaka till bukefalos igen, men hållit mig i bakgrunden ett tag. Mitt gamla nick finns inte längre kvar. Men! Nu...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: Flixon
·
Skola & Jobb Eller ja, lite åt det hållet iaf. Kanske inte så drastiskt. Jag ska gå en utbildning på jobbet. Först skulle den gå i stockholm i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 162
Skola & Jobb Jag har ingen som helst erfarenhet whats so ever av att köra truck, men om 1 1/2 vecka så ska jag helt spontant gå en utbildning! Så...
Svar
8
· Visningar
1 002
Skola & Jobb Utan att säga för mkt så är min chef i blåsväder och osams med allt och alla,och jag kommer jobba åt en annan från första Mars,men vad...
2
Svar
33
· Visningar
4 537
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag är för tillfället deltidsjukskriven för utmattning/depression. Så värst deprimerad känner jag mig inte om jag inte tänker på hur jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 563
Senast: Angel
·
Skola & Jobb En patient ordineras subkutan injektion Morfin meda 6mg. Styrkan är 10mg/ml. Du behöver späda 1 ml morfin till styrkan 1mg/ml. a) hur...
Svar
2
· Visningar
2 062
Senast: Icefire
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva hitta en 7,5Hp kurs i matematik helst på distans gärna halvfart och om den går långt bort utan träffar. HUR hittar jag...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: HeleneK
·
Skola & Jobb Nån som vet om nattjour räknas som arbetstid hos försäkringskassan? Ska ringa i morgon, men tänkte kolla om nån vet redan idag. Jobbar...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: PelleP
·
Skola & Jobb Avdelningen jag jobbade på lades ner för en månad sen. Denna månad har jag varit arbetsbefriad med lön och nästa månad får jag slutlön...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Jahaja... Företaget jag jobbar åt har förlorat en stor uppdragsgivare och vad ska man göra nu då? För att göra en lång historia...
Svar
7
· Visningar
1 223
Senast: Karma
·
Skola & Jobb Jag har kommit på en idé kring ett viktigt föremål i vården som skulle kunna leda till en betydande förändring. Har googlat och det...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: LindgrenV
·
Skola & Jobb Jag kommer eventuellt vara inblandad i en process där ett litet bolag (10 anställda) ska gå från att hyra in konsulter för alla...
Svar
10
· Visningar
825
Skola & Jobb Jag har en uppgift i skolan att översätta några dikter till prosa, varav en av dessa har något gammaldags språk och jag förstår helt...
Svar
10
· Visningar
1 250
Skola & Jobb Arbetar inom handels och jag undrar hur korta arbetspass som en arbetsgivare kan sätta upp en rast? Jag vet att man har rätt till rast...
Svar
3
· Visningar
2 198
Senast: Pepson2
·
Skola & Jobb Jag jobbar på en relativt stor arbetsplats, där facket har representanter på avdelningsnivå. Får de fackliga företrädarna se...
2
Svar
26
· Visningar
2 218
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Hej! Om 9 dagar så ska jag på en gruppintervju till en skola som jag verkligen vill börja på och vi ska diskutera Matematiska och...
Svar
13
· Visningar
1 522
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb En god väns make driver en liten industriverksamhet. Det är väl 4-5 anställda eller så. Nu när det närmar sig val har han skickat ut...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 877
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp