Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag behöver komma igång med ett fördjupningsarbete till Svenskan, vi ska välja 5 författare/böcker inom olika kategorier. Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: EmmaBovary
·
Skola & Jobb Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, vad jag vill jobba med. I ett spontant infall sökte jag civilekonomprogrammet på...
2
Svar
24
· Visningar
4 956
Senast: Jossan_92
·
Skola & Jobb Hur i hela friden räknar man på ränta?! Står helt freaking still i huvidet på mig. .. Om jag har ett lån på 70000 med 6procents ränta...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Tassetass
·
Skola & Jobb Jag har kört buss i över 14 år, älskar det :love: Det var mitt drömjobb, så jag har inte direkt tänkt ut nått annat att göra. Men...
Svar
15
· Visningar
1 608
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Okej, jag läser just nu ett program, heltid. Ska hoppa av utbildningen efter att den här sista kursen är klar (dvs på fredag). Skriver...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: sky_fly
·
Skola & Jobb Jag började på nytt jobb i november. Ett stort företag inom samma bransch som jag alltid jobbat i, som nyetablerade sig på "min" ort...
Svar
9
· Visningar
2 399
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Jag fick i höstas mitt första jobb, detta efter att ha studerat på universitet. Ingen är gladare än jag för det! Det är ett jag som jag...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: grodan21
·
Skola & Jobb Jag har sökt ett jobb som jag gärna vill få ;) Jag vill ringa dit för att presentera mig och att dom ska få en "röst", jag förstår att...
2
Svar
24
· Visningar
4 555
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Hej! Jag ska ha prov på svenska stormaktstiden, frihetstiden och 1800 talet, och håller på att skriva en text att plugga in, men vad är...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: johannas
·
Skola & Jobb I perioder har jag väldigt svårt att somna på kvällarna, oavsett hur lite eller mycket jag sovit. Den senaste två veckorna har varit en...
Svar
13
· Visningar
2 769
Skola & Jobb Ska köpa kurslitteratur till nästa kurs och är lite osäker på vilken bok jag ska ha. Jag har inget ISBN-nummer till den rätta...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb En fråga till er som varit i jobbsvängen några år. Jag läser nu min näst sista termin på sjuksköterskeprogrammet och tänkte ta mig...
Svar
1
· Visningar
748
Skola & Jobb Okej, jag har ett problem. Jag går en ett program på Umeå Universitet, började i höstas men har insett att utbildningen inte är något...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Libra
·
Skola & Jobb Snart 53 år och den enda utbildningen som jag har gjort är till stillbildsfotograf för 100 år sen. Inte vård, klarar inte av sjuka...
2
Svar
31
· Visningar
3 362
Skola & Jobb Jobbar heltid som vaktmästare och arbetstiden är förlagd måndag-fredag. Om man nu får rycka in och jobba en kort stund på helgen pga...
Svar
5
· Visningar
1 812
Senast: Andorra
·
Skola & Jobb Forlat for att vara jobbig och posta en trad dar jag borde kunna lasa till mig svaret sjalv. Jag har forsokt, och ar fortfarande lite...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: sky_fly
·
Skola & Jobb Ett ämne som kom upp idag var undersköterskor, och deras jobb. Plasthandskar har jag trott är något man använder vid iallafall minst...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 474
Senast: Fenestra
·
Skola & Jobb Jag sitter och klurar på en liten text som ska lämnas in för att slutföra den kurs jag läser nu. Det är en kort sammanställning där man...
Svar
19
· Visningar
1 281
Senast: Kjerulfia
·
Skola & Jobb Hej. Nu måste jag hitta en utbildning på distans. Ska vara Csn berättigad. Det jag i 1:a hand intresserar mig för att är plugga till...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: Otter
·
Skola & Jobb Sen november 2013 har jag min första heltidsanställning, har tidigare varit egen företagare, och har därför lite dålig koll på hur det...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp