Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Min önskan så småningom är att jobba 75% inom mitt yrke som jag snart har utbildat mig till. På så vis har jag mer tid för barnen, för...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 511
Senast: Lejonelle
·
Skola & Jobb Hej! Skriver ett skolarbete som ska in imon och jag undrar lite om ni vet något om konsekvens, plikt och sinnelagsetik angående...
Svar
14
· Visningar
1 825
Senast: Smulu
·
Skola & Jobb Nu vänder jag mig till er studerande som har flytta hemifrån, studera på heltid OCH har egen häst. Rakt på sak. Går det ihop? Tänker då...
2
Svar
22
· Visningar
2 618
Senast: LindgrenV
·
Skola & Jobb vet inte om jag postat tråden rätt men jag hoppas att någon här inne kan svara på min fråga! Jag gick aldrig klart gymnasiet, men...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Tingeling
·
Skola & Jobb Ja, ni ser ju rubriken ;). Är det någon som haft partner/familj på annan ort än arbetsorten? Hur har det funkat? Hur ofta reste ni...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Louica
·
Skola & Jobb Jag har tidigare jobbat så att man inte håller reda på arbetstiden utan det har fått jämna ut sig. Nu är jag på nytt jobb och där det...
Svar
3
· Visningar
3 844
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Kan ni berätta hur ert liv ser ut. Är det mycket oregelbundna arbetstider? Vad tjänar ni? Är arbetet ensamt? Är det mycket...
2
Svar
28
· Visningar
10 560
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Vilken bank ska man välja...? Jag och sambon ska bygga hus och nu "pratar" vi runt med bankerna om byggkreditiv. Har ni några bra tips...
Svar
15
· Visningar
1 942
Skola & Jobb Hej! Som rubriken lyder så behöver jag lite hjälp... Håller på att skriva ett arbete i naturkunskapen, som ska handla om platina. Jag...
Svar
0
· Visningar
556
Senast: hajpi
·
Skola & Jobb Kära Buke, jag är förvirrad! Överallt står det olika. Vilka trofiska nivåer finns egentligen i ett ekosystem? Producent...
Svar
3
· Visningar
1 507
Senast: Inglorion
·
Skola & Jobb Om någon på er arbetsplats skrivit detta på ett väl synligt ställe, typ på intranet, i en loggbok på en dator eller fysisk bok eller...
Svar
8
· Visningar
1 454
Skola & Jobb Kommer antagligen att börja stämpla i januari, om inget jobb dyker upp. Har nu fått höra att man inte får ha företag och stämpla...
Svar
5
· Visningar
1 731
Skola & Jobb Hejsan Jag har kommit in på deras lärlingsutbildning inriktning maskinförare, så tänkte bara höra om någon här har läst där? hur är...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: tassel
·
Skola & Jobb Jag behöver tips och råd. Idag jobbar jag i huvudsak med att bygga apparatskåp till olika styranläggningar. Men det är inte ovanligt...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Svarta
·
Skola & Jobb Hej, tillhör egentligen ÄU men startat min tråd här och hoppas på att jag kan få några svar :) Är det någon som arbetar som...
2
Svar
30
· Visningar
12 168
Senast: Miljah
·
Skola & Jobb Vad skulle ni säga är en rimlig summa för bensin/milersättning? Företaget som "hyr in" mig sa att jag sa att jag skulle ta så det...
Svar
3
· Visningar
1 677
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Det här kommer bli långt och rörigt men jag hoppas verkligen många av er kan ta er igenom det. Jag har gått och funderat på detta i...
Svar
10
· Visningar
3 712
Senast: rutigarut
·
Skola & Jobb Hoppar in från Ungdom! :) Jag har jobbat ett par år efter studenten och därför kunnat spara ihop en budget. Har nu pluggat en...
2
Svar
20
· Visningar
4 336
Senast: Humla
·
Skola & Jobb Det där förbannade CSN ger mig ångest. Visserligen en smula självförvållat men ändå. :o Det jag undrar är (och nej, jag får inte ut...
Svar
9
· Visningar
1 804
Senast: Mirtai
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag tyckte att det behövs en tråd där vi kan prata om våra studier, kanske svära lite över dom också.... (:devil:) Jamen prata...
100 101 102
Svar
2 036
· Visningar
113 519
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bukekullar 23/24
  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp