Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har kollat runt på nätet, fackförbunds hemsidor mm, men jag kan inte någonstans hitta ett vettigt svar! Någon som vet vad lönen...
Svar
9
· Visningar
3 641
Senast: killikill
·
Skola & Jobb jag och min dotter har två hästar tillsammans, under hennes gymnasietid tog jag till 80% hand om båda då hon helt enkelt inte hade tid...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Marty
·
Skola & Jobb Arbetar inom ett omvårdnadsyrke och har hört från flera verksamheter som brukaren kommer i kontakt med, att min kollega inte sköter sitt...
2
Svar
24
· Visningar
6 267
Senast: Cowgirls
·
Skola & Jobb Hej! Vart kan man hitta en studie/yrkesvägledare som inte är bunden till nåt universitet :) ? Försöker bli lite klokare angående mitt...
Svar
4
· Visningar
1 311
Skola & Jobb Sitter här och försöker klura ut vad kurserna jag ska läsa motsvarar enligt nya systemet. De flesta har jag förstått vad det motsvarar...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Lillagoajag
·
Skola & Jobb Började 1an nu i augusti och läser ekonomiprogrammet inriktning juridik. Kände nästan med en gång att tempot var på tok för lågt för...
Svar
14
· Visningar
3 633
Skola & Jobb Har tänkt att jag ska kontakta en studie- och yrkesvägledare med min fråga, men tills dess att jag kommer så långt kollar jag här om...
Svar
11
· Visningar
1 095
Senast: Stjaerna
·
Skola & Jobb Sitter i situationen att jag kan välja tjänster på mitt jobb. Den ena tjänsten är 60% och den andra är 100%. Ena delen av mig skulle...
2
Svar
20
· Visningar
2 940
Senast: Mascot
·
Skola & Jobb Jag pluggade 3 år ganska nyligen, blev klar 2011. Nu funderar jag (väldigt löst) på att plugga igen, mina återstående 6 terminer. Ni...
Svar
12
· Visningar
1 446
Senast: MM
·
Skola & Jobb Om jag på svenska vill säga att jag fortfarande håller på med en utbildning eller jobbar i ett företag, vad ska jag skriva då? På...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Funderar ev på att börja pendla med tåg till jobb/skola ca 20 mil, vilket tar mellan 1,5-2h enkel väg. Jag behöver åka 4-5 dagar i...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 496
Senast: As_Vegas
·
Skola & Jobb Jag ska få en ny jobbtelefon och har dessa att välja mellan. Är själv en utpräglad iPhonemänniska så jag överväger ju iPhone såklart...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Min sambo är 5 år äldre än mig och när han tog studenten hade han redan fått jobb och där har han jobbat sedan dess. Det är en stor...
2
Svar
22
· Visningar
2 818
Senast: Praeterea
·
Skola & Jobb Ibland funderar jag på att utbilda mig till nått annat. Men jag är rädd för att sätta mig i skolbänken och försöka läsa in saker. Jag...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Tillhör egentligen ungdom men tror jag kan få mer svar här :) Jag har ett företag som jag arbetar med ca 10-15h i veckan med. Målet...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Molvi
·
Skola & Jobb Alla har väl nåt de önskar att andra visste som skulle underlätta jobbet man gör? Mycket är säkert sånt "vanligt folk" inte tänker...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 791
Senast: Lillelorden
·
Skola & Jobb Jag tänkte söka en eller två kurser att läsa på distans till våren. Jag har aldrig läst något på högskola innan så jag vet inte riktigt...
Svar
16
· Visningar
2 635
Senast: Ackela
·
Skola & Jobb Jag har hängt här på Buke bra länge nu, men jag kan inte minnas om jag nånsin sett en tråd om vad alla jobbar med, och jag är lite...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
14 527
Senast: Tousse
·
Skola & Jobb Jag vet inte vad jag ska göra? Jag har precis fått ett nytt jobb som jag verkligen inte kan förlora. Inga papper är påskrivna än men jag...
Svar
6
· Visningar
5 704
Senast: Janni
·
Skola & Jobb Åh, hur formulerar man det bäst? Hur vet man vad man ska begära? Vet ju vad jag vill ha, men det kan lika gärna vara 8' under vad de är...
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp