Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag behöver lite tips och råd angående mitt problem, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Fegade lite och valde att ha ett anonymt...
Svar
12
· Visningar
2 408
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Kära bukeorakel. Jag jobbar idag i ett brett område och det är snart dags att börja smalna av fältet. Jag vet vad jag är intresserad av...
Svar
4
· Visningar
984
Skola & Jobb Allsmäktiga Buke, hjälp! ;) Jag blev klar med min kandidatexamen i juni, och min högsta önskan just nu är att få ett jobb. Innan jag...
Svar
18
· Visningar
2 742
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Hej alla ni goa och glada! :) Det är så här förstår ni, jag har sökt jobb i Åre för säsongen genom Skistar och har nu blivit kallad...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Mammas
·
Skola & Jobb Ja, nu är jag tidigt ute :p Men det måste vara fler än bara jag här inne som tänker söka till universitet/högskola inför vårterminen...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: touche
·
Skola & Jobb Såg inte nån tråd om det, men från och med idag kan man ju söka till höstens kurser och program på högskolan :bump: Jag ska söka och...
17 18 19
Svar
363
· Visningar
38 755
Senast: Theodor
·
Skola & Jobb Jag sliter mitt hååååår!! :crazy: Ska ha in en jobbansökan i kväll och personliga brev är min svaga sida. VAD ska man skriva?? Grejen...
Svar
5
· Visningar
1 387
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Vet inte om det redan finns en liknande tråd, men har glott igenom tråden om höstens antagningsbesked och har förstått att rätt så många...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 028
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Någon här som har jobbat/jobbar som labbassistent? Jag har försökt att söka svar, men tycker det varit svårt att hitta den informationen...
Svar
4
· Visningar
3 663
Senast: skjona
·
Skola & Jobb Kort och gott, jag jobbar med min forskning (medicinsk) som är tänkt att bli några artiklar. Det är 2 grupper där ett typ av ingrepp...
Svar
8
· Visningar
1 376
Senast: morgaine
·
Skola & Jobb Någon som lyckats få ut lönen tidigare än 25:e? Finns det några särskilda regler/lagar kring det här? Det gäller ett...
Svar
4
· Visningar
2 370
Skola & Jobb Någon här på buke som kan hjälpa mig att hitta en sida med fakta om country? Har kollat runt själv, men hittar bara på W**i**dia och jag...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Mammas
·
Skola & Jobb Jag funderar på att starta en ny verksamhet i mitt företag. Som Privatutredare och Privat Ombud. Jag är bra på att hitta information...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 240
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Tänkte jag har större chans att få hjälp här på U än på S. Finns det någon som studerar på LiU och använder sig av deras lärarplattform...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Många som förfasar sig över att företag väljer att flytta sin produktion eller delar av den utomlands pga billigare arbetskraft...
Svar
13
· Visningar
1 376
Senast: Tacitus
·
Skola & Jobb Hur skulle ni ha gjort? Ska börja läsa basår på måndag, då jag behöver matten, men det är också det enda jag behöver, resten av ämnena...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: sussantuss
·
Skola & Jobb Var på en intervju förra veckan, en inledande som mest gick ut på att få veta mer om företaget och tjänsten & för företaget att se vem...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: HeleneK
·
Skola & Jobb För ett tag sedan blev jag utsatt för sexuella trakasserier på jobbet. Pratade med min chef som tog tag i detta och personen fick byta...
Svar
4
· Visningar
1 587
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Tänkte kolla om det är någon här som har eller går på Bageri & Konditoriutbildningen antingen Via Yrkeshögskolan i Göteborg eller via JB...
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: Akerman
·
Skola & Jobb Nu är det dags å köpa nya skor! Har tidigare jobbat i skor från löplabbet, men nu måste dom vara helsvarta så det går bort. Vad finns...
2
Svar
30
· Visningar
13 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kreditkort
  • Ögonlapp
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp