Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min dator är inte purung men inte heller från stenåldern. Den har funkat problemfritt tills här om veckan då den helt plötsligt inte...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: nilema
·
H
IT & mobiler När jag har sökt på ett ord på google tex på min dator vi säger att jag sökte på "häst". nästa gång jag ska söka på något på "h" så...
Svar
8
· Visningar
1 941
Senast: spydon
·
IT & mobiler Visst har jag rätt i min misstanke är det i sig är viruset? Hur får jag bort det från min dator? Den har fått spunk :crazy:.
Svar
1
· Visningar
606
Senast: nilema
·
Fritid Hur har ni gjort med era gamla hästars stamtavlor? Funderar på hur jag ska göra min gamla älskades häst tavla. Vill att den ska ha...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: Pia
·
IT & mobiler Jag tycker det skulle vara så kul att ha kinesiska. :D Bara skoja, jag har köpt en telefon här på irland och skulle vilja ha svensk...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Går det att lösenordsskydda ett dokument?
2
Svar
20
· Visningar
1 523
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Jag och min sambo tänkte skaffa en ny data. Vi kom på att en laptop kanske vore bra. Så man kan ta med sej den ut och så. Vi har...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Jag är ute efter en system kamera. Mest bara för att fota för att jag tycker att det är kul. Kollade lite på NetOnNet och hittade detta...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Sedna
·
IT & mobiler Jag känner att jag börjat snöa in på Tamron AF 17-50mm f2,8 SP XR Di-II LD Aspherical (IF). Är det någon här som har ett sånt, eller...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Mysgrisen
·
IT & mobiler Jag skulle vilja trycka en fotobok i ett enda exemplar som jag ska ge bort i present. Jag vet att det finns en massa företag som...
Svar
8
· Visningar
1 226
Senast: moiran
·
Fritid Någon som har? Vi har ju så mycket krusbär, rabarber och vinbär (vit, röd och svart) i stugan, så jag tänkte försöka göra lite saft...
Svar
13
· Visningar
2 361
Senast: Prosit
·
M
IT & mobiler Vet inte om detta hör till datorer men det kändes som om det iafl va det bästa stället att lägga denna fråga..... :eek: Ja frågan är...
Svar
5
· Visningar
4 631
Senast: MinIan
·
A
IT & mobiler Vad sjutton är det man ska skriva i adressfältet för att få upp tidigare besökta hemsidor? Även om man raderat dom alltså... Var in på...
Svar
3
· Visningar
2 009
Senast: gern
·
P
IT & mobiler vet inte om jag lägger denna rätt men jag provar. Vet någon hur/om man kan se vem man fått saker skickat till sig via bluetooth på...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: spydon
·
B
Fritid Jag tänkte starta en tecknartråd. Jag ritar själv mycket både på datorn och förhand. Så jag tänkte att vi kunde ladda upp bilder som...
2
Svar
29
· Visningar
4 023
Senast: A-K.Eng
·
T
Hemmet Har under våren målat om våra köksluckor och är nöjd med hur det blev, men det blir ju automatiskt att man börjar sortera undan lite mer...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: trip
·
Hemmet Hejsan! Har ett svart vitrinskåp med glas på tre av sidorna och jag har stora funderingar på att måla skåpet vitt. Det är en matt yta...
Svar
9
· Visningar
4 728
Senast: Armani__
·
Trädgård & Växter Jag ställer in alla krukor i jordkällaren under vintern och har nu fått en vit beläggning på en av dem. Hur gör jag för att få bort den...
Svar
5
· Visningar
7 070
Senast: vippan
·
Hemmet Jag har just kastat iväg en herrans massa ljusstumpar ur köksskåpet som min sambo tydligen dratt på sig i största hemlighet. Jag...
Svar
9
· Visningar
4 025
Senast: Xazo
·
J
Hemmet Sitter och försöker rita en planlösning åt oss :) Men det går åt h-vete. Vi planerar köpa tomt och bygga hus men inget hus vi sett hos...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: JumpForMyLove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp