Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har aldrig komposterat i hela mitt liv men har nu börjat fundera på hur vi ska kunna minska familjens just nu enorma sopberg. Givetvis...
Svar
13
· Visningar
1 530
I
IT & mobiler http://www.pixbox.se/pic_show_id20684123.html Vad ser bäst ut? Det brusigare men skarpare bilden? Eller den med mindre brus, men...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: indy1234
·
Trädgård & Växter Ja, kan man planetera bärbuskar, tex. krusbär, i stora krukor, eller bör de hellre planteras direkt i marken. Läst att krusbär vill ha...
Svar
4
· Visningar
3 079
Senast: Låtta
·
M
IT & mobiler Ska få ett macro objektiv till konfirmation eventuellt och nu har jag suttit dagarna långa och kollat runt på olika objektiv. Ska...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Irenes
·
Trädgård & Växter Äntligen:banana::banana: (har väntat sen ett år tillbaka) hela albumet här http://www.pixbox.se/alb_show_id784226_page0.html
2 3
Svar
56
· Visningar
4 268
Senast: Kratus
·
Trädgård & Växter Hade vart kul om vi kunde ordna en sån växtbytar/ bukeväxtloppis. Gärna i skåne. Jag vill helst inte ha det här hemma eftersom vi...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Hittade detta recept på "Visste du att?" 1. Fyll en balja till hälften med brännässleskott. Lägg ett nät i botten, då blir det...
Svar
1
· Visningar
1 161
Senast: Hazel
·
Fritid Vad brukar ni göra för pyssel? Jag gör kort till mina nära och kära och ibland även små blomsterdekorationer. Fram med era dolda...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 432
Senast: Eulif
·
Hemmet Vi ska göra om vårt badrum i sommar och vill ha massor med inspiration så visa bilder på era badrum nu!!!:bump::bump:
2 3
Svar
49
· Visningar
6 231
Senast: JustME83
·
C
Trädgård & Växter Ja, vad säger ni? Är det tillräckligt varmt i jorden för att börja så grönsaker nu? Kan tillägga att jag bor i växtzon 4, ca 10 mil norr...
Svar
5
· Visningar
2 672
Senast: ang
·
S
Fritid Jag vill göra vinbladsdolmar hemma men jag har ingen aning om hur jag ska få tag på vinblad i Uppsala. Vet någon var man kan köpa detta?
Svar
15
· Visningar
3 705
Senast: poli
·
IT & mobiler Tror jag det heter? :D Jag kan verkligen ingenting om datorer, så det kan bli lite snurrigt det här ;). Jag ska iaf snart få en...
Svar
14
· Visningar
1 887
Senast: Baka_kun
·
Trädgård & Växter Tycker att det är superkul att odla grönsaker och har alltid gjort det hemma hos mina föräldrar. Har själv bott de sista 4 åren i...
Svar
2
· Visningar
3 915
Senast: mian1
·
Hemmet Har skrivit i omgångar om mina fd grannar som odlade upp och hägnade in en bit av vår mark som trädgård utan att vi visste om det. Det...
2
Svar
30
· Visningar
3 524
Senast: mian1
·
C
IT & mobiler Ja, tyvärr har jag slarvat bort installeringsskivan till min ipod och kan nu inte överföra musik till den. Jag har sladd till datan...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: Covetous
·
IT & mobiler Möjligen bör denna tråd sorteras under avdelningen "Dumma Frågor" :crazy: Men frågar man inte får man inte veta! Jag har levt i...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Sastra
·
A
Hemmet ... förutom diskmaskin så blir det en del handdisk, som får stå och torka. Nu är jag väldigt trött på det fula diskstället i plast och...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: Mammas
·
Hemmet Om man har ett äldre hus med betonggrund med fukt i källaren (då marken lutar mot huset på en sida och där det dessutom behöver bytas...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: Sedna
·
T
IT & mobiler Vad behöver jag då får sladd? Jag har en advent(bärbar;)) Jag vill kunna ladda datorn i bilens cigarett uttag. :bow:
Svar
17
· Visningar
4 963
Fritid Vad spelar ni för spel? Min sambo har ett xbox360 och jag har fått mig en ROSA kontroll :D Så nu måste ja ju börja spela.. Men...
2
Svar
36
· Visningar
2 312
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp