Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hejsan! Jag har ett problem, eller ja, snarare två. Håller på att göra en fotofilm som skolprojekt och har tyvärr inte arbetat så...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Snubbelfot
·
X
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att köpa digital systemkamera och är väl framförallt sugen på eos400D. Någon som har den och kan berätta om den...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 943
Senast: Irenes
·
E
IT & mobiler Min bror laddade ner nå "avast" (typ antivirus-program) igår till datorn. som tog bort massa virus, (och program, eller?) Och idag...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Sambon har en jobbmobil av märket jag skrev i rubriken. Fast jag skrev fel såg jag, k810i skulle det vara ;) Kanske 3 månader gammal...
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: Mynta2
·
S
IT & mobiler Nu får jag snart ett nervöst sammanbrott!!:eek: Har hållt på med en film nu i över tre veckor! Anledning? Jo filmen blev klar på...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: SirWillgott
·
Hemmet Målade om i vårt vardagsrum, en vit-beige färg. Blev jätte nöjd och var super taggad att köpa lite nya prylar och piffa till lite, men...
Svar
5
· Visningar
4 822
Senast: pomelo
·
Fritid Kommer ni ihåg det där spelet som diskuterades mycket här. Det började med att man var i ett rum och skulle ta sig ut, lägga någon...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 254
Senast: wika
·
K
IT & mobiler Vill ha ett galleri på hemsidan i Lightbox, (ett sånt här). Men alltså, jag suger på HTML och CSS och allt vad det är :angel: Hur gör...
Svar
18
· Visningar
2 602
Senast: Martina_m
·
F
Trädgård & Växter Hej! Nöp ett skott av en klematis idag som jag tog på vinst och förlust - för jag vet inte om de går att föröka på det sättet. Just...
Svar
1
· Visningar
1 832
Senast: johannea
·
Hemmet I går införskaffade jag mig två olika heminredningstidningar för att ha något kul att bläddra i. Varje gång jag läser dessa tidningar så...
2
Svar
25
· Visningar
3 628
Senast: Petruska
·
H
IT & mobiler Som rubriken lyder, problem. Basen på windows media player typ funkar inte, det bara brusar när det egentligen ska vara bas. Ljudet...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Hammond
·
S
IT & mobiler Min underbara sambo kom hem idag med en present till mig... En digitalkamera!! Och här finns det ju så mycket duktigt foto-folk, så jag...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: Irenes
·
Hemmet Vi har nu plastmatta i köket. Jag vill ta fram det gamla trägolvet i köket. Frågan är. Vad ska man behandla det med. Vet att det finns...
Svar
10
· Visningar
1 143
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag blir vansinnig på Google snart!!! :mad: Om jag vill söka efter sidor som innehåller ordet "stall" och något annat ord (t.ex. en...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: pinky
·
Fritid Hunden har haft prostata problem och har lämnat en del blodfläckar på sina lakan. Hunden i fråga har en egen säng, en dubbelvikt...
Svar
4
· Visningar
7 478
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag har antagligen råkat trycka på någon knapp på min kamera som jag inte borde ha tryckt på, för när jag försöker göra någonting...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: aiquen
·
C
IT & mobiler Håller på att göra en header till min blogg, men får det inte att fungera med storleken. Jag har gjort min i paint och det står att den...
Svar
8
· Visningar
974
IT & mobiler Har två bilder i pdf format som jag har roterat och vill spara ändringarna i men jag lyckas inte. Hjälp snälla. Enda spara som finns är...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Med min nya dator var windows vista installerat och det följde med ett officepaket som man kunde testa 25 gånger innan man skulle...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: suisyola
·
Hemmet Det verkar vara totalt omöjligt att ta sig för. Den är totalt barnsäker vad det verkar som. Och den har stått och blinkat i flera veckor...
Svar
6
· Visningar
14 706
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp