Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler En kollega har föreslagit att vi ska hålla ett möte över datorn som involverar skype och webkamera. Eftersom jag är fullständigt trög...
Svar
7
· Visningar
2 771
Senast: Aaricia
·
I
IT & mobiler hur skickar man bilder å sånt från mobilen till datorn via bluetooth?? vilket program använder man osv... jag ska ha bilderna till...
Svar
11
· Visningar
1 004
Senast: Mint
·
Hemmet Jag har ett boklaminerat datorbord som jag har lust att måla vitt. Dock är jag lite osäker på om det skulle gå med tanke på att bordet...
Svar
2
· Visningar
4 743
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Ngn som har erfarenhet av o synpunkter på nätverkshårddiskar. Skulle behöva runt 500 Mb. PL
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Baka_kun
·
Fritid Funderar på att ha min fiskbensmönstrade platta silverkedja i morgon på middagen, men den är minst sagt rälig! Antar att det är...
Svar
9
· Visningar
28 197
Senast: Baka_kun
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har hämtat ut mitt paket från Ba**er som innehåller lökar av Holländsk Iris, Liljor, Trädgårdsmalva och Leucocoryne Andes...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: Sirocco
·
IT & mobiler fick en ny bärbar data igår men det går inte att söka trådlösa nät:crazy: det kommer upp en ruta där det står: Aktivera trådlös...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Finns det verkligen folk som går på ett sådant här meddelande?:eek: Vore jag en bedragare som vill snika åt sig pengar så skulle jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 365
Senast: mandalaki
·
Fritid Jag är seriös! Det är ju så mysigt o sitta o spela Arvet från Rosemond Hill eller Häst & Ponny - Varsågod och rid. Vilka är era...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
17 304
Senast: Imnir
·
D
  • Låst
IT & mobiler Hej alla datakunniga bukare!! Hur gör jag för att länka mina bilder från pixbox? Har försökt flera gånger nu och inget fungerar. Har...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: nilema
·
IT & mobiler Tangentbordet 05tt b3ev vä3d5gt 26nst5gt n4, vad s2a 1ag g-ra?:confused: 2ans2e s2a säga att det är en ny bärbar dat6r 6c2så...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: Tarzzan
·
Fritid Går det att få tag på koks att elda med fortfarande. Hur funkar det? och är det någon här på forumet som fortfarande har minne av den...
Svar
4
· Visningar
2 242
Senast: Tjôta
·
Trädgård & Växter Ska inte den vara ettårig? Hur som helst är jag glad att min inte kan läsa! :rofl: Jag har köpt en ny planta för i år och var ute och...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Låtta
·
S
IT & mobiler Ramlade över den funktionen igår och tyckte att det var ett jätte bra alternativ då jag har 40-50personer som jag vill "dela" en hel del...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Spider84
·
N
Trädgård & Växter Har kopt 2st krukor som man hanger pa hus vaggen. Vad for fina blommor kan man satta i dem? Hade tyckt det varit fint med nagra som...
Svar
17
· Visningar
2 281
Senast: Ninja
·
IT & mobiler Ska beställa en Nikon D80 och har två gamla objektiv hemma som jag funderar på om de passar att sätta på Nikon D80. och även om de är...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Irenes
·
H
IT & mobiler Som rubriken lyder, jag letar efter ett zoom objtektiv som skall räcka minst 200mm med relativt bra pris. Vill inte ha ett 5,6 utan ett...
Svar
15
· Visningar
1 621
Senast: BeastieBabe
·
C
IT & mobiler Min mobil har börjat strula väldigt mycket på senare tid. (har en Sony Ericsson w660i och har kompisar med samma telefon och deras...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Tjôta
·
Hemmet Har någon målat köksluckor och/eller garderobsdörrar själv? Blev det bra? Har ni några tips eller varningar att dela med er av? Mina...
2
Svar
33
· Visningar
29 931
Senast: Agapi
·
IT & mobiler Vi har ett program från skolan till sonen. Nu ville dom att vi skulle lägga programmet på en diskett och skicka med till skolan så dom...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp