Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Trädgård & Växter Jag flyttade till ett hus i vintras och med våren kommer trädgården sakta till liv. Jag har hittat allt som jag älskar och mer därtill...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: ang
·
T
Fritid Någon som har beställt därifrån? Sitter här och funderar på att skicka efter gardiner till balkongen. Hur lång är leveranstiden? Blev...
Svar
8
· Visningar
3 186
Senast: Otter
·
IT & mobiler När jag startar internet så öppnas, förutom startsidan, massor med andra flikar och sidor. Har felsökt datorn med Ad-aware, Norton...
2
Svar
20
· Visningar
1 840
Senast: spydon
·
IT & mobiler Tror att jag har fått en trojansk häst på den andra datorn.. öppnade en länk och och skulle köra ett program som kom upp, då dök det...
Svar
4
· Visningar
1 960
Senast: Stalker
·
Hemmet Jag ska flytta den 1 juni och högst upp på inköpslistan står en bäddsoffa! Den ska vara tillräckligt bred för två personer (minst...
2
Svar
21
· Visningar
19 708
Senast: Scaramouche
·
Fritid hur är det man gör? minns att vi gjorde de på dagis, använder man tyg färg, sätter gummiband på kläderna och sen är de bara att...
Svar
8
· Visningar
4 582
Senast: trip
·
Hemmet vad betalar ni per månad?! och var bor ni? jag betalar 6130 kronor kallhyra för en 3a på 78 kvadrat, har insett att det är rätt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 449
Senast: citra
·
Fritid Ok, jag erkänner. Rubriken är väl till viss del missvisande, jag är inte helt okapabel till att städa. Jag vet hur man dammsuger, torkar...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 454
N
Trädgård & Växter Nån som har det? Hur får man lättast fast själva nätet på stolparna? Finns det nån sorts "häftpistol" man kan använda till de där...
Svar
6
· Visningar
9 470
J
Trädgård & Växter Jag är så himmla lessen :cry: Sorgmyggelarver har kalasat upp mina frön å små groddar!!! Började idag fundera på varför de nya sådderna...
Svar
11
· Visningar
1 562
Trädgård & Växter I år har jag för första gången tillgång till en balkong där jag kan hänga ut en blomlåda. :) Men jag vet inte riktigt hur jag vill...
Svar
3
· Visningar
2 372
B
Trädgård & Växter Våren/ sommarens största projekt hos oss är att vi ska bygga en altan!! :banana: Vi har börjat mäta ut så smått hur stor altan vi ska ha...
Svar
5
· Visningar
4 363
Senast: Becca
·
Hemmet Jag antar att det inte bara är jag som har en lägenhet som är utrustad med alldeles för få garderober och förvaringsmöjligheter? :angel...
Svar
12
· Visningar
5 437
Senast: Zody
·
M
IT & mobiler Jag har nya Word 2007 på min dator,när jag skriver i ett worddokument så beter sig texten helkonstigt.Rätt som det är hoppar markören...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: Rednex
·
Trädgård & Växter Nu börjar björken få "musöron" och då är det ju dags att beskära rosorna. Men hur hårt kan man klippa ner dem? Ska man bara ta de döda...
Svar
3
· Visningar
2 946
L
Hemmet Har ju innan vart inne på ämnet om att kanske köpa min gamla mormors hus nu när hon har tankar om att hon inte orkar med en vinter till...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Mystofflan
·
IT & mobiler Hur kan man "städa upp"? Jag har alldeles för många favoriter sparade :angel: , alla ligger huller om buller och det tar en evighet att...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Saybia
·
Z
IT & mobiler Om man blockerar och tar bort någon ur sin lista, kan den då fortsätta skriva eller se ens Msn i sin lista..?
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Liquitriq
·
Trädgård & Växter Jag sitter här och ska slänga ihop ett häfte om växter som passar att ha på balkong/trädgård och som folk gärna har. Så vad gillar du...
Svar
9
· Visningar
1 983
Senast: MikaTela
·
B
IT & mobiler Hejhej =) Skulle behöva lite hjälp. Jag vill göra min blogg lite mer personlig , ser just nu ut som skit ... men jag fixar det bara...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: blohme
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp