Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi håller på att bygga ut och bygga om huset och får nu ett stort, fint rymligt badrum :D I detta kommer att finnas hörnbubbelbadkar...
Svar
10
· Visningar
7 400
Senast: Sar
·
S
Fritid http://www.winterrowd.com/maze/ Hur stadig är du på musen? Jag kom till level 5, hur långt kommer du? Dra på dig hörlurarna...
Svar
15
· Visningar
1 712
Senast: soz
·
Fritid Travhjälmar lackas ju, likaså hockeyhjälmar. Jah har trots detta hört att man inte ska lacka hjälmar, för att det kan skada plasten...
Svar
5
· Visningar
2 263
Senast: via
·
M
IT & mobiler Hejsan. Nu har jag funderat ett tag och börjat leta efter en digital systemkamera men tycker det är svårt att välja. Är Nikon d40 bra...
Svar
15
· Visningar
1 414
Senast: via
·
IT & mobiler Hur kan man skriva ut en photoshop bild utan att den blir pixlig?
Svar
2
· Visningar
783
Hemmet Håller på som mest och renoverar vårt gamla trähus från -30 och jag har snöat in på Chabby chic-stilen men är inte ens novis än så...
Svar
6
· Visningar
4 566
Senast: Gry
·
M
Trädgård & Växter Vad finns det får tåliga krukväxter utöver den vanliga garderobsblomman? Ni får gärna slänga ut bilder oxå, är inte helt haj på det här...
2
Svar
24
· Visningar
3 261
A
Fritid Någon som vet vad man kan få tag i färgat självhäftande plast?
Svar
1
· Visningar
1 393
Senast: Lurcher
·
  • Låst
IT & mobiler Min dator säger att den vill ha .cgi och .bin att öppnas i VLC, men filerna jag har ska vara ett spel. Vad ska jag då säga att den...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: gern
·
IT & mobiler Nu kanske jag låter helt dum, men hur ändrar man designen snyggt? Jag förstår verkligen inte :o:o:o
Svar
4
· Visningar
904
Senast: hannanilsson
·
IT & mobiler Blir galen! Köpte en skrivare för att skriva ut lite dokument. Köpte det billigaste, en Lexmark på Media Markt. Gjorde precis som de...
Svar
4
· Visningar
814
Trädgård & Växter Ett förjusande koltrastpar har återigen byggt bo i en av våra blomlådor på balkongen, vilket de gjort åtminstone de två senaste åren...
Svar
5
· Visningar
3 393
Senast: Jozze
·
Trädgård & Växter Jag har gjort ett nytt försök med att driva upp mango. Avokado struntar jag i numer, de blir ju alldeles för höga och klipper man...
Svar
15
· Visningar
14 385
Senast: sthu
·
Fritid Någon som spelat det? http://www.jesper.nu/onlinespel/strategi/2881-Yoink_or_no_yoink/ Det är faktiskt lite småkul :angel: Vann...
Svar
15
· Visningar
1 467
Senast: sweep
·
H
IT & mobiler Har en stationär dator i dagens läge som bara krånglra. nu kraschade en av hårddiskarna. Så letar efter en ny men ej för dyr. Vill...
Svar
10
· Visningar
1 129
IT & mobiler Är det möjligt att surfa via en privat server i Sverige om man bor utomlands och att IP-adressen visas som samma som den dator som finns...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Undrar om någon smart bukefalist kan svara på mitt problem:) Vi har fått en dator (bärbar) av sambons brorsa, men det fungerar inte...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Snobben
·
Trädgård & Växter Nyckelpiga såg jag idag :banana: Och så hade en fästing bitit sig fast i min arm i förrgår :mad:
Svar
4
· Visningar
881
L
Hemmet Jag har relativt nyligen flyttat och ska tapetsera om i vardagsrummet. Det är ett STORT rum, sitter antikvita tapeter på väggarna idag...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: liten82
·
IT & mobiler Jag har fått en Canon EOS 400D i present :banana: Vilka objektiv är att rekomendera till hobbyfoto? Är min första systemkamera...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 634
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp