Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter I år har jag för första gången tillgång till en balkong där jag kan hänga ut en blomlåda. :) Men jag vet inte riktigt hur jag vill...
Svar
3
· Visningar
2 372
B
Trädgård & Växter Våren/ sommarens största projekt hos oss är att vi ska bygga en altan!! :banana: Vi har börjat mäta ut så smått hur stor altan vi ska ha...
Svar
5
· Visningar
4 363
Senast: Becca
·
Hemmet Jag antar att det inte bara är jag som har en lägenhet som är utrustad med alldeles för få garderober och förvaringsmöjligheter? :angel...
Svar
12
· Visningar
5 437
Senast: Zody
·
M
IT & mobiler Jag har nya Word 2007 på min dator,när jag skriver i ett worddokument så beter sig texten helkonstigt.Rätt som det är hoppar markören...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: Rednex
·
Trädgård & Växter Nu börjar björken få "musöron" och då är det ju dags att beskära rosorna. Men hur hårt kan man klippa ner dem? Ska man bara ta de döda...
Svar
3
· Visningar
2 946
L
Hemmet Har ju innan vart inne på ämnet om att kanske köpa min gamla mormors hus nu när hon har tankar om att hon inte orkar med en vinter till...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Mystofflan
·
IT & mobiler Hur kan man "städa upp"? Jag har alldeles för många favoriter sparade :angel: , alla ligger huller om buller och det tar en evighet att...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: Saybia
·
Z
IT & mobiler Om man blockerar och tar bort någon ur sin lista, kan den då fortsätta skriva eller se ens Msn i sin lista..?
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Liquitriq
·
Trädgård & Växter Jag sitter här och ska slänga ihop ett häfte om växter som passar att ha på balkong/trädgård och som folk gärna har. Så vad gillar du...
Svar
9
· Visningar
1 983
Senast: MikaTela
·
B
IT & mobiler Hejhej =) Skulle behöva lite hjälp. Jag vill göra min blogg lite mer personlig , ser just nu ut som skit ... men jag fixar det bara...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: blohme
·
Hemmet Vi håller på att bygga ut och bygga om huset och får nu ett stort, fint rymligt badrum :D I detta kommer att finnas hörnbubbelbadkar...
Svar
10
· Visningar
7 400
Senast: Sar
·
S
Fritid http://www.winterrowd.com/maze/ Hur stadig är du på musen? Jag kom till level 5, hur långt kommer du? Dra på dig hörlurarna...
Svar
15
· Visningar
1 713
Senast: soz
·
Fritid Travhjälmar lackas ju, likaså hockeyhjälmar. Jah har trots detta hört att man inte ska lacka hjälmar, för att det kan skada plasten...
Svar
5
· Visningar
2 266
Senast: via
·
M
IT & mobiler Hejsan. Nu har jag funderat ett tag och börjat leta efter en digital systemkamera men tycker det är svårt att välja. Är Nikon d40 bra...
Svar
15
· Visningar
1 414
Senast: via
·
IT & mobiler Hur kan man skriva ut en photoshop bild utan att den blir pixlig?
Svar
2
· Visningar
784
Hemmet Håller på som mest och renoverar vårt gamla trähus från -30 och jag har snöat in på Chabby chic-stilen men är inte ens novis än så...
Svar
6
· Visningar
4 568
Senast: Gry
·
M
Trädgård & Växter Vad finns det får tåliga krukväxter utöver den vanliga garderobsblomman? Ni får gärna slänga ut bilder oxå, är inte helt haj på det här...
2
Svar
24
· Visningar
3 262
A
Fritid Någon som vet vad man kan få tag i färgat självhäftande plast?
Svar
1
· Visningar
1 394
Senast: Lurcher
·
  • Låst
IT & mobiler Min dator säger att den vill ha .cgi och .bin att öppnas i VLC, men filerna jag har ska vara ett spel. Vad ska jag då säga att den...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: gern
·
IT & mobiler Nu kanske jag låter helt dum, men hur ändrar man designen snyggt? Jag förstår verkligen inte :o:o:o
Svar
4
· Visningar
904
Senast: hannanilsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp