Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är ute efter nåt att dölja datorskrivbordet. Någon avdelare som inte är för stor och klumpig utan en nätt liten sak. Datorn står i köket...
Svar
2
· Visningar
3 784
Senast: aiquen
·
Trädgård & Växter inte rikigt ordagrant som det låter men nästan... vi funderar på att plantera en häck runt huset och vi kan ingenting om växter o...
Svar
5
· Visningar
2 402
Senast: Casper
·
IT & mobiler Någon som har erfarenhet av trådlösa nätverkskameror med panorering tilt o zoom till rimligt pris. PL
Svar
1
· Visningar
767
Senast: ang
·
Hemmet Jag håller ju på att renovera upp min nya lägenhet, klar för inflyttning 1 Maj. I helgen flyttade familjen in som har lägenheten...
Svar
11
· Visningar
4 144
Senast: Migo
·
Hemmet Vi ska sälja våran lilla hästgård, och nu är ju frågan om man ska sälja privat eller via mäklare? Har sett att det finns någon typ av...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Sar
·
Fritid Jag har en gardinidé som innebär att skriva lite saker på vita bomullsgardiner. Jag hade tänkt spraymåla och använda schabloner. Men vad...
Svar
3
· Visningar
1 769
Senast: Tassetass
·
Fritid Jag har införskaffat mig det men har kört fast lite :p Var tusan hittar man Jack? Har hittat alla utom Jack.
Svar
4
· Visningar
1 651
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Min dator ska omformateras (antagligen proppad med virus). Och nu håller jag på och funderar lite. Jag har Windows XP på den nu. Men...
2
Svar
36
· Visningar
2 613
Senast: spydon
·
H
IT & mobiler När jag laddar ner videoklipp i LimeWire så är dom i mpg format och det skall spelas upp i windows media player men det funkar inte för...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: spydon
·
IT & mobiler Nu är det såhär att jag bestämt att det är dags att skaffa en egen dator efter många års användande av familjens seeega och senare...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: spydon
·
S
IT & mobiler Står inför ett nytt datorinköp och funderade lite på en dator med quad core, kör mycket tunga applikationer i stil med Photoshop och...
2
Svar
21
· Visningar
1 951
Senast: Stereo
·
M
IT & mobiler Om jag sitter uppkopplad mot ett nätverk, men surfar "på hårddisken". Lagras det någon mer stans än i min dator var jag surfat nånstans...
Svar
6
· Visningar
1 459
Senast: spydon
·
IT & mobiler Eftersom jag har en kamera med Supermacro (dvs närgräns 0 cm) har jag ibland en viss förmåga att stoppa linsen/objektivet rätt nära...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: sussisus
·
C
Hemmet Jag har en hall att tapetsera. Jag har ett sovrum att tapetsera. Jag har ett vardagsrum att tapetsera. Köket går i vitt med en grå...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 160
Senast: citra
·
Hemmet Jag letar efter en hylla till köket, motsvarande en tavellist, men med högre kant. Ska ha småflaskor och kryddor på den. Någon som sett...
Svar
2
· Visningar
1 643
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Det går inte att spara min färdiga film som jag gjort i Windows Movie Maker?? Det står bara: WMM kan inte spara filmen på platsen du...
Svar
7
· Visningar
1 881
E
Fritid Vad heter den första skivan? Alltså det spel man måste ha för att kunna köra de andra (typ med husdjur och sånt)? Jag har tappat bort...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: aiquen
·
Trädgård & Växter tänkte göra iordning lite på balkongen i eftermiddag, men hur får man bort den gröna "mossan" (?) som är på allt kakel? någon som...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Luff
·
T
IT & mobiler Hm. Vad är egentligen betydelsen av ett "öppet filformat"? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Tintomara
·
Trädgård & Växter Jag har fått mitt livs första orkidée, men hur ska jag få den att överleva? Jag har ingen som helst aning, har aldrig varit intresserad...
Svar
4
· Visningar
2 444
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp