Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag skule vilja ha en gång med oregelbundna stenar i trädgården. Eftersom jag har djuren så fallerd et sig ju naturligt att gärna vilja...
Svar
3
· Visningar
5 588
Senast: KungTulle
·
IT & mobiler ...var kan jag ladda upp filmer från moviemaker? Eller byta format eller nåt? :crazy:
Svar
3
· Visningar
772
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Hur gör man en eftertext som rullar neråt i Adobe premiere element ? Saknar den fuktionen från movie maker :angel:, finns den där också...
Svar
1
· Visningar
696
K
Hemmet Igår kväll så började dit igen (länge sedan sist) att komma svart vatten ur kranen.... Antar att det är avlagringar som lossnat. Om vi...
Svar
3
· Visningar
1 271
Senast: Kuckeliku
·
Hemmet Vad kan man använda för tyg när man ska klä dynan till kökssoffan? Vill ju att det ska vara lite tåligare eftersom det säkert slits på...
Svar
2
· Visningar
2 369
Senast: Niklasson
·
Trädgård & Växter undrar om det finns nån som vet var man kan köpa växter på postorder. där jag bor finns inte det jag vill ha :( jag har köpt från...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: mylisen
·
IT & mobiler jag ar en webkamera i min nya bärbara data, men hur gör jag för att den ska "hittas" i datan när jag vill använda den på exempelvis msn...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: mariposa
·
Fritid Är det någon annan än jag som är helt beroende av sims?? :love:
Svar
18
· Visningar
1 193
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Hej! Hur tar man tar en hemsideadress som man har sökt på, och som sedan finns kvar där man skriver in adresser hela tiden? Tacksam...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: nidron
·
Hemmet Såhär är det, jag och pojkvännen ska flytta ihop i hans 3:a och i samband med detta så renoveras hela lägenheten och möblerna ska bytas...
Svar
15
· Visningar
1 184
Senast: ang
·
IT & mobiler Alla kära seniorer, jag har i ett tidigare inlägg (hittar det ej) beskrivit hur bra just VI som pensionärer har det med vår gård o...
Svar
13
· Visningar
1 278
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Hur ska man fokusera manuellt när man har vänt objektivet? Allt blir ju .. bakochfram...
Svar
1
· Visningar
720
  • Låst
IT & mobiler *gahhhhh** :mad::mad::mad:!! Jag har gort en film i movie maker, när jag skall puplicera ( göra om den till annat format), så säger...
Svar
4
· Visningar
2 647
Senast: gern
·
Hemmet När jag spolar vatten i diskbänken i köket så börjar det efter en liten stund klucka nere i avloppet. Samma sak när diskmaskinen töms...
Svar
3
· Visningar
14 340
Senast: Mysgrisen
·
IT & mobiler Jag undrar lite ifall det är nån som vet om det finns fler symboler eller typ smileys man kan skriva däruppe mer än det vanliga som man...
Svar
4
· Visningar
1 839
Senast: ika77
·
IT & mobiler När jag ska öppna länkar på datorn nu så blir det bara ett pyttelitet fönster. Antagligen har jag kommit åt någon knapp eller...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: åke
·
B
Trädgård & Växter Idag har jag rensat bort en massa ogräs i våran trädgård*pust!* O jag tyckte det var ganska mkt redan nu och då har det ju inte dragit...
Svar
13
· Visningar
1 412
D
IT & mobiler Jag kan inte ladda upp min film på Youtube eller Photobucket! Den är mindre än 100mb stor och ungefär 2min lång :S Det är en .AVI Den...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: MiniLi
·
N
IT & mobiler Finns det något sätt att få tillbaka sina bokmärken? Någon mupp som lånade vår dator idag har lyckats radera allihopa och många av dom...
2
Svar
20
· Visningar
3 021
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag har en bärbar dator med Windows Vista och det fungerar super! MEN nu skulle jag ha ett samtal i Skype och då fungerar inte...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp