Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag vill redigera en ridfilm som jag har på DVD. (filmat mig när jag rider, så min film). Jag har lyckats konvertera till *.mpg (jag...
Svar
6
· Visningar
2 511
Senast: Tebazz
·
S
IT & mobiler Hej! Hoppas att någon kan hjälpa mig med.... Vilket program ska man använda för att göra pdf-filer. Jag behöver göra egna annonser...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: STJÄRNA
·
Hemmet Såg en tapet på ett inredningsprogram i förrgår. Den var vit botten med en massa ansiktscirklar på. Är det någon som känner till vem...
Svar
2
· Visningar
3 246
Senast: tinna
·
Fritid finns det nått kul påskpynt som man kan ha framme förutom påskris? gärna nått man kan pyssla merd själv? tips mottages tacksamt!
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: ang
·
K
IT & mobiler Jag har en hemsida med vit bakgrund, och på ett ställe ska det finnas en DIV med rosa bakgrund. Hela sidan ser helt OK ut och funkar...
Svar
12
· Visningar
1 204
Senast: Kimz0r
·
Fritid Jag och sambon var på en restaurang i Gbg (Dinner22) för några veckor sedan. När vi plockade upp besticken bara vi såg på varandra och...
2
Svar
22
· Visningar
4 833
Senast: moiran
·
N
IT & mobiler De senaste månaderna har vår laptop börja krångla. Skärmen blir helt blå och det står något om minnesdumpning. Mer än det hinner jag...
Svar
18
· Visningar
2 297
Senast: Baka_kun
·
Fritid Fråga kan man spela spelen till gamla gameboy i ett game boy colour spel? Tacksam för snabbt svar... /KT
Svar
16
· Visningar
1 308
Senast: Vira
·
Hemmet Hittade en lite udda smyckeshängare idag :D frän va? :p sen undrar jag om nån har nån erfarenhet av såna här coverup tapeter...
Svar
5
· Visningar
3 692
Senast: wtf
·
Hemmet ohh fick nya bilder av min morbror o hans fru som kommit hem fårn Jamaica nu. Vårt hus är typ klart. Superfint! Jag längtar till höst då...
2
Svar
25
· Visningar
2 352
Senast: suisyola
·
Fritid Hur ofta behöver ni städa hemma? Jag håller på att bli galen har två hundar och en katt,städar man så är det skitigt efter ett par...
Svar
18
· Visningar
2 456
Senast: Smokey
·
Fritid Ska bjuda sambons morfar på mat i påsk och vi hade tänkt oss något med oxstek. Hur mycket räknar man per person i gram? Krymper steken...
Svar
1
· Visningar
1 197
  • Låst
IT & mobiler Det spökar lite här tror jag! För inte kan det väl vara mina bristande datorkunskaper som ger sig till känna..:angel: I vilket fall...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: gern
·
IT & mobiler Kan man sitta där som offline? Alltså kan man logga in där utan att synas? eller jan i förstår
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: nidron
·
Fritid Jag har helt glömt bort vad den heter! Den ser ut ungefär som en tallkotte, rödbrun "taggig" utsida, precis som en kotte, vitt mjukt...
Svar
8
· Visningar
1 623
Senast: Låtta
·
Fritid Är ledig den här veckan och har bestämt mig för att städa vårt hus inifrån och ut - vi har 270 kvm boyta så det är en del... Tog...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Mimsan
·
IT & mobiler Och då säger datorn att jag ska stoppa i installationsskivan för att reparera det som inte behagar fungera. Men nu så har jag ingen...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Håller på att få psykbryt här nu på min dator. Det kommer inget ljud från den, har laddat hem drivrutinerna igen, kollat inställningarna...
Svar
4
· Visningar
2 141
Senast: Safira
·
Hemmet Alltså det här med radon... Vågar man bo i hus med radon? Jag och sambon är intresserade av ett hus som är till salu, men det...
Svar
6
· Visningar
2 518
Senast: malumbub
·
Hemmet Min far och mot skiljde sig för dryga året sedan och det stora sovrummet har inte blivit använt sedan dess. I påsk så ska jag vakta...
Svar
9
· Visningar
3 914
Senast: Crianza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp