Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag kan inte sluta att ta sticklingar. T.o.m på blommor som jag inte vill ha är jag & pillar och tar sticklingar av :crazy:
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet kan på ngt sätt få bort repor i parkettgolv (tror det är det jag har iaf ,trä med behandlat yta) ? Flyttade in för ett pr månader sen...
Svar
10
· Visningar
17 467
Senast: stranger
·
IT & mobiler Har inga jättehöga krav, behöver liksom inte vara någon hödjare som tar jättebra bilder i rörelse då jag ändå inte planerar att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 691
IT & mobiler Jag har nyligen installerat Arvet från Rosemond Hill. Spelet fungerar bra, men när jag försöker spara så blir allting på skärmen svart...
Svar
5
· Visningar
2 887
Senast: Skogstokig
·
C
IT & mobiler Jag vill skicka ett o samma mail till en grupp i outlook. Jävla skitprogramm, rent ut sagt. (Eller är jag fullkomligt blåst)...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Tjôta
·
Hemmet Nån som vet hur mycket mer lyhört det blir om man tar bort plastmatta och spånskivor och bara har trägolvet kvar som troligen finns...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Sedna
·
O
Hemmet Det är nästan att t.om Martin Timell skulle vara välkommen på ett hembesök för jag är desperat! Har flyttat till ny lägenhet och det är...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: movi
·
Hemmet Dagens mest korkade fråga :o men hur ser en blandare man kan koppla bänkdiskmaskin ut resp. en vanlig?
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: ang
·
IT & mobiler Köpte i december en mp3 åt sonen i julklapp men jag lyckas inte få datorn att hitta den. När man försöker köra den via plug & play så...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: pigleton
·
Fritid Idag är det Våffeldagen och då hade jag tänkt att göra våfflor. Innan när vi har gjort våfflor har vi använt oss av färdig blandat...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Andorra
·
Hemmet Jag startade för ett tag sedan? Den verkar iallafall borttagen. Handlade om hyra lägenhet? Vi hade en tvåa, men letar efter större...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: doglover
·
IT & mobiler Jag vet inte vad jag gjort. Jag har alltid så adressfältet är kort, men nu går det över hela sidan *fattar ni* :D Jag vet jag har råkat...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: nidron
·
IT & mobiler Om man vill "rakjustera" (inte säker på ordvalet) en hel text i word, hur gör man då? Jag har bara ikoner om att vänster- och...
Svar
5
· Visningar
5 899
Senast: nidron
·
IT & mobiler Min ´-tangent har hakát upp sig.´.. Útan att jag rö´r den ´så´´ho´ppa´r det ´hela tiden´in en ma´ssa såda´na tec´ken i texte´n (ni ´ser...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: hoppsann
·
Hemmet Jag och min sambo hade förr 120 säng med dubbla madrasser. Vi köpte till en sängstomme så det blev två 120 sängar alltså har vi nu en...
2
Svar
36
· Visningar
3 153
Senast: Maran
·
P
IT & mobiler Jag behöver bygga en hemsida, Problemet är bara att jag vill (vill och vill) men jag behöver göra den själv. Är det någon som har...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Portugal
·
IT & mobiler Min sju månader gamla macbook har börjat att spricka i kanterna. Faktum är att jag har hört att det har knäppt och haft sig i den ibland...
Svar
13
· Visningar
2 231
H
Fritid Hur gör ni? Använder ni ett album till varje tema tex nyårsafton eller sätter ni in olika bilder från olika tillfällen? Har köpt...
Svar
17
· Visningar
1 505
Senast: ainasoja
·
S
Hemmet Imorgon ska jag och pojkvännen in till stan och fördriva tiden och har då tänkt att gå och titta i lite inredningsbutiker, färgaffärer...
Svar
11
· Visningar
3 499
Hemmet Om man hittar en sån där "låda", dvs sommarstuga utan isolering och på plintar (eller liknande) blir det ruskigt dyrt att fixa till ett...
Svar
13
· Visningar
12 240
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp