Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler och jag håller på o bli tokig, sitter och jobbar med en rapport och får gå tilbaka i varje mening för att sätta in tappade a:n...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: ullo
·
IT & mobiler sitter här och jobba med mitt projektarbete, är typ klar ska bara fixa en framsida, vill ha bilden som ska vara på framsidan över hela...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Jag vet inte hur jag lyckades, men jag gjorde det. Jag raderade papperskorgen-ikonen från skrivbordet (windows vista) och nu kan jag...
Svar
6
· Visningar
3 229
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag fattar inte! :mad: På Windows hemsida står det att movie maker fungerar på XP och Vista men när jag försöker ladda ned det så kommer...
Svar
5
· Visningar
3 411
  • Låst
IT & mobiler Mitt MSN har strejkat hela dagen, vilket självklart är ett väldigt stort världsproblem. Kan inte logga in på någon av mina fem adresser...
Svar
2
· Visningar
2 117
Senast: gern
·
S
Fritid Om ni tittar på den här kjolen tror ni den går att sy ut i midjan...
Svar
3
· Visningar
8 345
Senast: susekl
·
IT & mobiler Vad innebär det när det står "med trådlöst nätverkskort?" Funderar på att köpa en bärbar data och vi har en stationär data med bra...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: nidron
·
Hemmet Hur ofta gör ni rent era??? :) o har ni några gra tips på hur man får dom rena igen?? tog nyss ner min o den va ju allt annat än...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: movi
·
Hemmet Det är tvättdag idag och jag tog precis upp ett lass rent att lägga undan. Vi har otroligt snålt om garderober här, 2 på 4 personer och...
2
Svar
22
· Visningar
4 921
Senast: MikaTela
·
IT & mobiler Jag har hittat mitt favoritprogram, alla kategorier. Problemet är att det är gjort för Mac, men jag har en PC med windows vista på. Kan...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Fossing
·
Trädgård & Växter Jag kan inte sluta att ta sticklingar. T.o.m på blommor som jag inte vill ha är jag & pillar och tar sticklingar av :crazy:
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet kan på ngt sätt få bort repor i parkettgolv (tror det är det jag har iaf ,trä med behandlat yta) ? Flyttade in för ett pr månader sen...
Svar
10
· Visningar
17 473
Senast: stranger
·
IT & mobiler Har inga jättehöga krav, behöver liksom inte vara någon hödjare som tar jättebra bilder i rörelse då jag ändå inte planerar att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 691
IT & mobiler Jag har nyligen installerat Arvet från Rosemond Hill. Spelet fungerar bra, men när jag försöker spara så blir allting på skärmen svart...
Svar
5
· Visningar
2 887
Senast: Skogstokig
·
C
IT & mobiler Jag vill skicka ett o samma mail till en grupp i outlook. Jävla skitprogramm, rent ut sagt. (Eller är jag fullkomligt blåst)...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Tjôta
·
Hemmet Nån som vet hur mycket mer lyhört det blir om man tar bort plastmatta och spånskivor och bara har trägolvet kvar som troligen finns...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Sedna
·
O
Hemmet Det är nästan att t.om Martin Timell skulle vara välkommen på ett hembesök för jag är desperat! Har flyttat till ny lägenhet och det är...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: movi
·
Hemmet Dagens mest korkade fråga :o men hur ser en blandare man kan koppla bänkdiskmaskin ut resp. en vanlig?
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: ang
·
IT & mobiler Köpte i december en mp3 åt sonen i julklapp men jag lyckas inte få datorn att hitta den. När man försöker köra den via plug & play så...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: pigleton
·
Fritid Idag är det Våffeldagen och då hade jag tänkt att göra våfflor. Innan när vi har gjort våfflor har vi använt oss av färdig blandat...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Andorra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp