Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Åter en fråga som förbryllar mig och som endast buke kan ge uttömmande svar på. När det står ett c med ring runt, ett...
Svar
5
· Visningar
1 997
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Idag påbörjade jag vårens städning i trädgården. Klipper ner oönskade buskar (berberus = hata!) och gamla torra blommor. Fick dessutom...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: Madick
·
IT & mobiler Om en person tagit bort (och troligtvis blockerat) en annan person på msn, kan den borttagna personen se om den andra är online? Jag...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Tjôta
·
J
Trädgård & Växter Ja, vad har ni petat ner i jorden i år? Har nånting visats sej ännu??? Detta har kommit upp hos mej: Paprika, 2sorter...
2
Svar
36
· Visningar
3 514
Trädgård & Växter Här kan vi dela med oss av våra mindre lyckade erfarenheter i hobbyodlarens vardag. Dela med er av misstagen så behöver vi inte göra...
Svar
17
· Visningar
2 568
Hemmet stor bokhylla,ni vet sån där lång med något skåp(glasdörrar) och lådor.. Att ha vid långa vägen i vardagsrummet! Men verkar omöjliga...
Svar
4
· Visningar
1 042
IT & mobiler Hur tar jag bort min gamla Windows Messenger? Jag har ju Live Messenger men den gamla har fått en knäpp och loggar in mig automatiskt så...
Svar
10
· Visningar
2 844
Senast: Jillybean
·
IT & mobiler En av mina vänners son är helt förkrossad, för en kille han tjafsat litegrann med på nätet tidigare har hackat hans MSN (Messenger...
Svar
8
· Visningar
2 769
Senast: ameo
·
IT & mobiler Är det någon som vet om det går att få bort (eller i alla fall förminska) den extremt fula ramen som automatiskt blir runt alla bilder...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Jag vill rensa min dator på alla användarnamn och lösenord som kommer upp automatiskt då man klickar i rutorna. Men hur gör man...
Svar
3
· Visningar
899
IT & mobiler vet ej om tråden kan ligga här men iaf.. någon som vet om en internetsida där man kan ladda hem olika ramar till ps?
Svar
8
· Visningar
709
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Jag ska skaffa mig en bärbar igen, och har tittat på dessa tre. Någon som har eller har använt någon av dem? Andra förslag i liknande...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: blohme
·
P
  • Låst
Fritid HUR TUSAN HAR JAG KUNNAT MISSA DET HÄR SPELET?! Spelade det första gången i torsdags kväll och har sedan dess våldgästat alla som jag...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Ja då var det dags för min nya lya att få en egen tråd.:) Jag flyttade in här i slutet av december och äntligen har första rummet...
Svar
11
· Visningar
2 080
T
IT & mobiler Min sambo har skype på datorn, men jag vill också ha ett eget konto. Hur gör man då? Går det?
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Tarzzan
·
Fritid Har nyss skaffat The Sims 2 & byggt ett hus. Men när jag ska sätta dit diskmaskin & "skräpmaskin", så står det "måste sättas under...
Svar
5
· Visningar
1 452
Senast: Modest
·
K
IT & mobiler ...återkommer hela tiden. Jag vill ha ett stadigt, bra stativ, inte för dyrt, hållbart och användbart i några (ganska många?) år...
2
Svar
22
· Visningar
1 746
Senast: Stormogul
·
Trädgård & Växter Nu när solen kikar fram då och då börjar jag bli sugen på att göra något åt min balkong. hur har ni inrett och pyntat ea balonger? Vill...
2
Svar
28
· Visningar
5 183
Senast: _Sascha_
·
IT & mobiler Finns det något smart sätt att visa film på nätet om man har en saluhäst? Har testat ladda över på youtube, men det blir så dålig...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag skulle behöva en bärbar dator för att jag senare ska börja plugga och då kan det ju vara bra att inte behöva sitta hemma och uggla...
Svar
4
· Visningar
1 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp