Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet ... var hittar man det? :crazy: Behöver ett som är ca 220 cm men standard verkar vara 200 cm. Det jag har nu är en längre variant men...
Svar
14
· Visningar
19 234
Senast: Amore
·
Fritid Det är ett grovt bomullstyg (soffklädsel) som drabbats. Har hört att man inte ska tvätta i varmt vatten, för då fastnar det ännu mer. :)
Svar
12
· Visningar
14 706
Senast: Winni
·
IT & mobiler ett litet program som kan konvertera dokument till pdf. Vet att det finn gratis variationer men finns det någon som kan tipsa mej på...
Svar
6
· Visningar
1 983
Senast: mag
·
IT & mobiler Tips på en bra och gratis pop-up stopper som funkar med Vista, någon?
Svar
6
· Visningar
993
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Jag ska föra över bilder från en Sony Ericsson K810i till datorn. Syrran sa man kunde hämta hem ett program från Ericssons sida för att...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Om man håller på och mottagar en stor fil, och avbryter den efter halva, vart hamnar den då? Jag har uppmärksammat att den tagit en hel...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: Sorbe
·
Fritid Denna kaminen har stått här i huset förut och först var min tanke att putsa upp den och sedan måla den och ha blommor i eller nåt, men...
Svar
8
· Visningar
2 072
Senast: Snuffsan
·
T
IT & mobiler Visste inte om jag skulle lägga den här tråden här eller på datorer men provar här. Moderatorn får väl flytta om den ligger fel...
Svar
12
· Visningar
1 474
Senast: Stormogul
·
Hemmet Jag och min pojkvän har köpt en lägenhet som behöver totalrenoveras. Tillträde får vi den 30/5, och vi undrar nu om det kan anses...
Svar
13
· Visningar
4 607
Senast: ramada
·
Trädgård & Växter Har några exempel på fula krukväxter som jag inte har hjärta att slänga på dynghögen.. En sk. Nattens Drottning. Den har behagat...
Svar
8
· Visningar
1 421
Senast: Nafayette
·
S
IT & mobiler Har fått en ny videokamera som passar mina behov alldeles utmärkt. När jag ska ladda upp filmen antingen via Windows Moviemaker eller...
Svar
18
· Visningar
1 479
Senast: moiran
·
Fritid Någon på buke som har spelat dessa spel ?? Jag tänker på... Homeworld, Homeworld 2 , Heroes of might and magic 3-5 Det skulle...
Svar
9
· Visningar
1 291
Senast: c0pyright
·
Fritid Kan inte hjälpa att jag älskar inredningsprogram på TV. Krypa upp i soffan, fika , stänga av telefonen. Så är det bara att antingen få...
Svar
7
· Visningar
1 064
Senast: Apache
·
Trädgård & Växter Hur förhindrar man mullvadarna att ge enns fina gräsmatta böldpest? Ser hemskt ut :crazy:
Svar
11
· Visningar
3 865
IT & mobiler Hittar inte papprena till mitt trådlösa modem. Ett MSI. Ska ett sånt installeras på något vis? Det funkar några dagar, sen verkar det...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Xzite
·
M
Hemmet Tänkte fixa om lite i vardagsrummet genom köpa ny tvbänk, bokhylla och vardagsrumsbord. Och då kom jag på idén med fondvägg (om det nu...
Svar
2
· Visningar
2 121
Senast: Morpan
·
IT & mobiler Hur gör man för att ta bort de ord som sparas i IE när man skriver in i formulär/rutor? T.ex. användarnamn här på buke, IE sparar ju...
Svar
13
· Visningar
1 501
Senast: mumin
·
IT & mobiler .. vilken IP-adress som loggat in på ens gmailkonto på något sätt? Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Vi har kabeltv i vårt hus och jag vill ev. skaffa tv i mitt rum :angel:. Men kruset är isåfall måste jag dra kabbel genom 2 rum. Finns...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: MadicDomino
·
Trädgård & Växter Avdelningen krukväxter: Jag köpte en vit azalea för drygt 1 år sedan och hör och häpna, den lever fortfarande! :eek: :angel: Men eländet...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: Jillybean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp