Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ni som har Nikon eller Canon som digital systemkamera. Hur blir bilderna när man höjer iso:t? Tänker om man ska ta inomhusbilder och...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: pepp
·
Fritid Någon som vill kämpa med mig? :D Jag är på level 32, har ett par kvar :eek:
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 379
J
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig i denna djungel av apparater? Jag söker en scanner ( tror jag att det heter i a f ) med vilken jag på ett...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Hej! Finns det någon snäll bukare som är bra på bläckstråleskrivare? Jag har nämligen en Epson Stylus C66 som inte sköter sig som den...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Tass
·
Hemmet Nu är det så här att sambon har börjat prata hus. Jag vill ha trähus, (och helst mammas hus med stall på landet:angel:), sambon vill ha...
Svar
2
· Visningar
1 768
Senast: A-K.Eng
·
C
Fritid Alltså förlåt, men det känns som om jag har SM i trådskapning idag. Det är absolut inte meningen :o :D Men när ska man börja...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 322
Senast: Philosophia
·
IT & mobiler Lyckades komma åt ng knapp så nu har jag hela webbsidan över hela skärmen! Hur fasen får jag det normalt igen! kommer ju inte åt att...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: suisyola
·
Trädgård & Växter Måste en orkidé ha en genomskinlig kruka? Eller kan man ha dem i vanliga krukor (med hål i botten)???
Svar
16
· Visningar
9 351
Senast: poli
·
Hemmet Jag och sambon ska titta på hus på måndag! :bump: Nu är det så att vi via ryktesvägen hört att fritidshusområdet ska ansluta sig till...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: kolblakkur
·
L
Trädgård & Växter Hej! vad vet du om vad som är vad? Jag tror jag känner de flesta av dessa, har dock ett par frågetecken. Vad tror du om dessa? Skott...
Svar
14
· Visningar
1 601
Senast: Andorra
·
Hemmet Flyttar om ett tag till en lgh med bänkdiskmaskin, vilket är en ny företeelse i mitt liv :) När man doserar diskmedel till...
Svar
10
· Visningar
7 912
Senast: pimy
·
H
IT & mobiler Jag går i köpetankar för en systemkamera. När man letar ute på nätet efter info mm så är det ju rena djungeln. Kanske är det någon här...
2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: MinIan
·
IT & mobiler F-Secure Riskware Information Pages: Riskware:W32/PWDump [Summary] Name : Riskware:W32/PWDump Skydd mot virus o...
Svar
1
· Visningar
1 643
Senast: Stalker
·
Hemmet ... var hittar man det? :crazy: Behöver ett som är ca 220 cm men standard verkar vara 200 cm. Det jag har nu är en längre variant men...
Svar
14
· Visningar
19 240
Senast: Amore
·
Fritid Det är ett grovt bomullstyg (soffklädsel) som drabbats. Har hört att man inte ska tvätta i varmt vatten, för då fastnar det ännu mer. :)
Svar
12
· Visningar
14 709
Senast: Winni
·
IT & mobiler ett litet program som kan konvertera dokument till pdf. Vet att det finn gratis variationer men finns det någon som kan tipsa mej på...
Svar
6
· Visningar
1 983
Senast: mag
·
IT & mobiler Tips på en bra och gratis pop-up stopper som funkar med Vista, någon?
Svar
6
· Visningar
993
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Jag ska föra över bilder från en Sony Ericsson K810i till datorn. Syrran sa man kunde hämta hem ett program från Ericssons sida för att...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Om man håller på och mottagar en stor fil, och avbryter den efter halva, vart hamnar den då? Jag har uppmärksammat att den tagit en hel...
Svar
10
· Visningar
1 298
Senast: Sorbe
·
Fritid Denna kaminen har stått här i huset förut och först var min tanke att putsa upp den och sedan måla den och ha blommor i eller nåt, men...
Svar
8
· Visningar
2 072
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp