Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
IT & mobiler Är det bara mitt msn som inte fungerat på hela dagen? Har testat med windows messenger också, men den fungerar inte heller. :(
2
Svar
23
· Visningar
1 886
Senast: ika77
·
  • Låst
IT & mobiler Har försökt att logga in på MSN och Hotmail hela dagen men kommer inte in utan hänvisas till felsök! Laddade hem webcamen igår och...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Rebecka83
·
Hemmet I förra veckans avsnitt av Design Simon & Thomas målades det en träd på väggen. Tyvärr är det här den enda bilden jag hittar av det...
Svar
7
· Visningar
1 560
Senast: Bison
·
S
IT & mobiler Alltså om man skriver samma sak flera gånger i en lista med med variationer på något framför eller bakom så skriver man för hand med ett...
Svar
8
· Visningar
29 766
Senast: Spider84
·
Fritid Vad gör ni på fritiden? Jag känner för att göra något mer än att bara "vara" när jag är ledig. Men jag kommer då inte på något kul att...
2
Svar
26
· Visningar
2 476
Senast: diartistakasha
·
N
Hemmet Har funderat lite över att go crazy.. :p Bor i en lägenhet. Det är en tvåa med två små rum, en rätt smal trång hall och ett relativt...
2
Svar
27
· Visningar
4 154
Senast: Graendal
·
IT & mobiler Jag har efter några månader med en mycket seg dator bestämt mig för att det nog kan vara läge att formatera. Har rensat rejält, kört...
Svar
4
· Visningar
4 208
Senast: Nafayette
·
Fritid Min syrra fyller snart år & hon gillar att fota, klippa klistra ja pyssla i största allmänhet:angel: Tänkte att scrapbooking nog skulle...
Svar
7
· Visningar
1 416
Senast: peace
·
Fritid Detta spelet är ett irritationsmoment för mig :p Detta pga av att hästen hela tiden springer i fel galopp! I vänster varv...
Svar
7
· Visningar
1 585
IT & mobiler Jag blir snart tokig! Allt som jag klickar på bara blir helt blått som om jag skulle kopiera och sedan så öppnas allt i nytt fönster...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Stalker
·
Hemmet Som, kanske, bekant har vi ju haft problem med skorstenen. Det rök in i köket förra helgen, bl. a. från en spricka i murstocken, så vi...
2
Svar
30
· Visningar
16 334
Senast: Enya
·
IT & mobiler Går det att bränna vanliga CD-skivor (med t.ex. bilder) i en DVD-brännare? Vad är det för skillnad på USB och USB2.0?
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Sharpless
·
Hemmet Nu måste det banne mig bli förändring i mitt rum! Jag är så innerligt trött på tapeterna jag valde som 11-åring och de börjar dessutom...
Svar
2
· Visningar
1 442
Senast: Vica
·
IT & mobiler Idag dog min dator! Jag har varit o tittat på en ny som är förprogrammerad för vista. Jag undrar om det finns något gratisprogram som...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: LadyFrost
·
I
IT & mobiler Hur fungerar Nikon D40's medföljande objektiv (18-55 mm)... Utomhus i rörelse? Inomhus i rörelse med blixt? Inomhus i rörelse utan...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Tarzzan
·
IT & mobiler Jag har på något vis lyckats radera filer från hårddisken i samband med att jag skulle ladda upp dem på en hemsida, filerna finns...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag ska köpa en systemkamera , men jag har beslutsångest :S Har väldiga problem med att bestämma mig för om jag ska köpa en Nikon D40...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 366
Senast: Otter
·
IT & mobiler Har en Nikon D40x och med den standardobjektivet 18-55 Tar kanonkort även vid sekvens tagning utomhus MEN klarar inte alls att ta...
Svar
9
· Visningar
1 556
Senast: Stormogul
·
K
IT & mobiler Har letat efter något program för att konvertera färger för tryck, men inte hittat något som verkar bra till vettigt pris. Det är bara...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: kotten
·
IT & mobiler När jag surfar så tappar "vi" tydligen kontakten med nätet typ hela tiden. Dock inte på alla sidor, men på flera olika. Och inte heller...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: elina89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp