Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jo,får jag skriva att min hemsida och dess innehåll är copyskyddat och använda c:t på mina bilder. Jag har fått berättat det kostar ett...
Svar
18
· Visningar
5 989
Senast: Rednex
·
S
IT & mobiler Men nu behöver jag hjälp för att jag hittar inte vart man laddar upp filmer. Kan nån säga??:D TACK!
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Suenna_Love
·
IT & mobiler men jag har ingen anning om vad som är bra eller inte...:crazy: Jag vill ha en lite mer "avancerad" kamera men som man ändå har en...
Svar
12
· Visningar
1 005
Senast: HeRomer
·
IT & mobiler Min far är sugen på en ny kamera. Han har en analog Canon AE1 och en herrans massa objektiv. Finns det någon möjlighet att använda dessa...
Svar
1
· Visningar
1 204
Senast: Stalker
·
IT & mobiler För och nackdelar? Vad är bäst? kort och gott
Svar
15
· Visningar
1 152
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har just fått tag på en fölvakt med lcd-skärm som ska gå upp till 100 m trådlöst (stallägarens hus ligger 100m därifrån och de har...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Sar
·
P
IT & mobiler Hur funkar det och vad behöver man för att kunna prata med någon över skype? Kostar det något?
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: MinIan
·
Hemmet Jag vill ha mörka golv, mörkbrunt eller något åt det hållet. Vi ska plocka bort linolium mattan som ligger över trägolvet. Har lyft i...
2
Svar
34
· Visningar
12 810
IT & mobiler Om det står att java script är av,hur "slår man på" det igen?
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Rednex
·
Fritid Jag och mina hästsspel :D Någon som har spelat Saddle up with Pippa Funnell? Jag ska jaga en kille på fyrhjuling, och han försvinner...
Svar
4
· Visningar
1 452
Senast: Modest
·
A
IT & mobiler Det har hänt något med min hotmail, jag kommer inte in på den. "Certifikatet för den här organisationen har dragits in." står det när...
Svar
1
· Visningar
1 409
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Behöver formatera om hårddisken (säger man så?) på min nya bättre begagnade dator! men hur gör jag? vet att jag nånstans på datorn ska...
Svar
4
· Visningar
2 180
I
IT & mobiler Hej! Kan någon hjälpa mig med hur jag ska få bilden högst upp (där det står "Gina") bra och skalenlig? Nu ser det bara lustigt ut...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Saybia
·
E
IT & mobiler Har gjort en film i Windows Movie Maker, som jag tänkt lägga upp på youtube, men när jag försöker står det att det är fel filformat...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Sharpless
·
T
IT & mobiler Scannade in ett fotto som jag vill kopiera.Men när jag skrev ut det så blev det väldigt mycket ljusare:crazy: Hur får jag ner ljus...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Tarzzan
·
IT & mobiler Jag har en rätt ny laptop som börjat flimra, inte själva bilden utan ljuset! Har kollat drivrutinerna och maskinvaran och de är ok...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Rosett
·
T
Fritid Finns det att köpa på spray burk? Skall måla om krukor:) Har sökt på internet men hittar den inte:cry: Eller finns det någon annan...
Svar
7
· Visningar
3 249
Senast: Carolus
·
Trädgård & Växter Har en gammal benjaminfikus som ser rent ut sagt bedrövlig ut nu (några grenar med blad längst upp i toppen bara), och jag funderar över...
Svar
13
· Visningar
10 311
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Hej! Laddade ner ett gäng låtar igår men de hamnade inte automatiskt i Itunes som de brukar göra. Hur ska jag göra nu? Tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: Araminta
·
Hemmet jag titta lite på hus till salu mest på skoj och hitta något intressant I stället för en dörr hade de satt "gardiner" där, svårt att...
Svar
5
· Visningar
2 852
Senast: _vizzla_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp