Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har lite problem, läser en kurs där mkt ska göras på ett interaktiv cd-rom program. Jag har Windows Vista på datorn och kraven på...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Ainon
·
T
IT & mobiler Skall köpa nytt xp pro till min dator men det finns en uppsjö av dom. Så vilket skall man köpa? Hittade detta microsoft microsoft®...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Tarzzan
·
  • Låst
IT & mobiler Vad har h'nt med mitt tagnetbord? Massor av tecken har bytt plats och mina tre sista bokst'ver i alfabetet 'r borta. Ja ni ser: [ ' ...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Kratus
·
IT & mobiler Jag kan verkligen ingenting om sånt här, suuuck.. Men om jag vill få plats med så många bilder som möjligt på en och samma CD, går...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler ...någon som vet vad jag ska/bör göra? Brukar vara på ett forum men när jag klickar in från förstasidan till forumsidan så kommer det...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: aiquen
·
IT & mobiler aaaaaah jag r[kade trycka p[ n[gra knappar l'ngst ner till v'nster p[ tagnentbordet, och nu 'r sk'rmen j'ttebred *m[ste scrolla i...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: nyponros
·
IT & mobiler Om min kompis laddar upp en film på you Tube från sin dator på mitt konto så att säga. Kan jag då ladda ner filmen därifrån till min...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Fick denna för nån vecka sen, har lite svårt att förstå vad det går ut på, men det var roande att läsa översättningen iaf :) Vet ni...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag är för trött för att ens tänka, så är det någon här som kan se varför "kolumn2" hamnar under "kolumn1" trots att de ska ligga...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: aiquen
·
IT & mobiler sitter och googlar mig sjalv graharig... jag har gjort en site med thumbnails som nar man klickar pa dem for upp en storre version i...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Rednex
·
T
ph
IT & mobiler var kan man ladda ned gratis versionen? letar men hittar inte :/ Och jag vet att det har varit uppe en sida här som var typ som ph...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: Missel
·
M
IT & mobiler Jag har en gammal PowerBook G4 som har packat ihop totalt... Betyder att jag behöver köpa en ny hårddisk, alt. köpa en helt ny data...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Messy
·
T
IT & mobiler Behöver hjälp nu! Håller på att skriva en tidningsartikel till ett skolarbete men vet inte hur jag får texten 2spaltig! Har nya...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Någon som känner till hur det förhåller sig med Officepaketet för XP, kan den även användas i Vista eller måste man köpa nytt? Tacksam...
Svar
3
· Visningar
828
IT & mobiler Jag har tidigare lyckats lägga upp ett antal bloggar som prenumerationer i google reader. Jättebra! Fast nu när jag ska lägga upp en...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: kopur
·
K
IT & mobiler Tycker det är dax med en liten speltråd, där man kan försöka "bräcka" varandras rekord. Eller mest bara tipsa om en massa roliga spel...
Svar
5
· Visningar
2 713
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag försöker att ansluta en av mina bärbara datorer till det trådlösa nätverket hemma. Den lilla fyren är på(det trådlösa är aktiverat)...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Tjôta
·
msn
IT & mobiler Jag hade ett msn installerat på min dator. Förra veckan uppdaterade jag det till det senaste msn 8,5. Nu kan vi inte logga in på våra...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Var gör man det billigt och bra och utan att av misstag starta en svindyr prenumeration på en massa bajs? (Vill inte ha musik, vill...
Svar
6
· Visningar
4 136
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Svarade på en annons i dag. Men mailet kom tillbaaka, ni vet ett sådant där det står: Delivery to the following recipients failed...
Svar
2
· Visningar
943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp