Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Antivirus Autoprotect har försvunnit fr Norton...Msn funkar inte m.m,m.m Hur gör jag för att få tillbaka det?Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Rednex
·
E
IT & mobiler Jag hade tagit några foton med mobiltelefonens kamera, skickade upp dem på en bloggsida för att få upp dem på internet enklast. De blev...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Egonson
·
IT & mobiler har fått något bifogat med ett mail,ett ganska viktigt,men jag kan inte läsa den bifogade filen..Står nåt om PDF.. Och jag skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: movi
·
IT & mobiler Har testat MovieMaker lite nu, men känns som om jag vill ha något mer avancerat. Vad har ni för förslag? Antingen om man kan ladda...
Svar
8
· Visningar
3 787
Senast: vilse
·
A
IT & mobiler skulle behöva ladda ner detta. vet att det finns en 30dagars testversion men kan inte hitta vart. har varit inne på macromedia.com men...
Svar
5
· Visningar
857
IT & mobiler Har fått svar på min annons om mitt kallblodssto som ska ut på foder,men jag kan inte skicka ett mejl tillbaka till avsändaren! Inget...
Svar
11
· Visningar
1 669
Senast: Jezzie
·
J
IT & mobiler Nu är jag TRÖTT på det här! Att det ska vara så f-baskat svårt:mad: Någon som kan det här med hur man kan skicka filmsekvenser med...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Jeeves
·
IT & mobiler Jag har gjort en film i windows movie maker, av bilder och text. När jag kollar på filmen på min dator ser den helt ok ut, men när...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Kardinal
·
IT & mobiler Hur gör jag det enklast från dator 1 till dator 2? Jag har ett USB-minne men fattar inte hur det fungerar.
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: åke
·
IT & mobiler Funderar på att skaffa det.. Tele2 har för 99 i månaden och 3 för 199.. men tele2 har mer andra avgifter & 3 verkar snabbare.. hmm...
Svar
16
· Visningar
7 941
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag har nyligen skaffat gimp och förstår mj inte riktigt på det till 100% ännu.. Nu skulle jag vilja få en bild i bakgrunden av en...
Svar
3
· Visningar
830
IT & mobiler som är dubbelt så stort som A4 och hur sjutton ska jag ställa in det när jag ska skriva ut ???
Svar
2
· Visningar
624
Senast: Sharpless
·
L
Fritid Hej! Jag behöver hjälp med mitt simpson spel. Jag är i Frink's hus, i "Enter the Cheatrix". Jag är i slutet av den 'banan' när jag är...
Svar
1
· Visningar
1 411
Senast: sharpedge
·
IT & mobiler Vill varna er alla för ett virus som sprids via msn just nu,det heter w32.Trats!Info.Kommer som en fil,kommer ej ihåg vad det stod...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Solsidan
·
IT & mobiler Jag har just börjat kolla på laptop och ser att tre för mig okända märken är billigast: Acer, Asus och Lenovo. Nån som vet nåt om de...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 073
IT & mobiler Hur ser kodningen ut för en tabell likt en sån här: http://www.isk.kth.se/kursinfo/mekatronik/utrustning/kretsar/hex/hexled.htm ? jag...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Madelene
·
E
IT & mobiler när man klickar upp internet så kommer inte den där rutan där man skriver in webbadressen upp. Utan i stället är det ett grått fält...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: EQL
·
IT & mobiler hur gör man det?? har ett spel som inte går att öppna som ligger i flera delar. har hört att man ska extrahera dem.. nån som vet hur man...
2
Svar
22
· Visningar
2 425
Senast: Baka_kun
·
A
IT & mobiler Jag drar ner msn, och försöker logga in. Men det står bara att tjänsten är otillgänglig för tillfället? Varför? Jag kan logga in på...
2
Svar
32
· Visningar
3 026
Senast: Aeternum
·
W
IT & mobiler Har en film på 2,5 minut (mvi) som är på 285 mb... finns det något sätt att göra den mindre? Kan inte ladda upp den på varken...
Svar
5
· Visningar
1 466
Senast: what_is_love
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp