Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler hur gör man det?? har ett spel som inte går att öppna som ligger i flera delar. har hört att man ska extrahera dem.. nån som vet hur man...
2
Svar
22
· Visningar
2 425
Senast: Baka_kun
·
A
IT & mobiler Jag drar ner msn, och försöker logga in. Men det står bara att tjänsten är otillgänglig för tillfället? Varför? Jag kan logga in på...
2
Svar
32
· Visningar
3 026
Senast: Aeternum
·
W
IT & mobiler Har en film på 2,5 minut (mvi) som är på 285 mb... finns det något sätt att göra den mindre? Kan inte ladda upp den på varken...
Svar
5
· Visningar
1 466
Senast: what_is_love
·
IT & mobiler vad måste man ha på datorn för att få in kanalerna?
Svar
3
· Visningar
826
Senast: movi
·
IT & mobiler Jag vet inte vad jag gjorde för fel :crazy: Jag är ju med i ulvleken, skulle precis skriva ett inlägg då jag kommer åt en knapp...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: MinIan
·
T
IT & mobiler Jag funderar på att skaffa en sådan. Men är lite osäker fortfarande. Kan inte ni vara snälla och lägga ut bilder som ni har tagit med...
2
Svar
27
· Visningar
2 562
Senast: nidron
·
IT & mobiler hur gör man, vad är det som fattas? jag har sladden, jag har installerat ett program som skulle installeras för att man skulle kunna...
Svar
3
· Visningar
1 214
Senast: city
·
IT & mobiler Okej lite speciel överskrift men jag har problemen att texten hoppar. Exempel: Om jag skall skriva "kalle hoppar bra" kan det bli...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: malumbub
·
IT & mobiler ååhh vad lesamt.ja har haft VLC väldigt länge å de ha alltid fungerat prickfritt. men så nu när jag ska ut å åka tåg länge i morron så...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: Nominous
·
IT & mobiler Helt plötsligt har det börjat poppa upp massa fönster med reklam när jag sitter på internet, allt från poker till sms-lån och...
Svar
16
· Visningar
2 594
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler ...och efter att bdb blev hackat. Jag trodde inte att det var en stor grej, men bytte snällt lösenord och sådär. Nu fick se på det...
Svar
19
· Visningar
1 349
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Ja, hur gör man rent skärmen på bästa sätt? Jag har en Mac Book, är inte riktigt säker på vad det är för sorts skärm? Har försökt...
Svar
2
· Visningar
3 347
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler Efter en månad på reparation så kom den NYA datorn hem. Men den gör inte som jag vill.......:devil: Han hittar startsidan. Låt oss kalla...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Ni som har hemsidor, hur har ni gjort dem? Med vilka program? Jag har beställt en .se hemsida o så fort fakturan är betald har jag...
2
Svar
38
· Visningar
2 851
Senast: moiran
·
IT & mobiler Ja, alltså vi körde in mitt minneskort till digitalkameran direkt i syrrans laptop och sparade massa bilder från hennes dator på mitt...
Svar
11
· Visningar
3 173
Senast: malumbub
·
M
IT & mobiler vad ska jag ha för modell? priset spelar ingen större roll.. användning; mycket bilder, en del musik, Gärna att det följer med ngn...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: Stereo
·
Svar
4
· Visningar
6 323
Senast: ullo
·
IT & mobiler någon som vet vart man klickar för att uppdatera versionen?
Svar
4
· Visningar
779
Senast: sommarvind
·
M
IT & mobiler Hur låser man cellerna i excel? Jag vet att det är ganska lätt, har gjort det tidigare, men har nu helt glömt bort det! Nån som kan...
Svar
3
· Visningar
12 080
Senast: MillyM
·
IT & mobiler Jag blir smått irriterad.. för jag sitter vid min brors dator, och hela rutan är som utdragen, det är så svårt å förklara.. men om jag...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp