Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Hej har en hemsida där jag har övre text med stuteri + namnet i "en egen ruta". Detta namn följer med vilken sida man än öppnar. Sen...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Sharpless
·
Z
IT & mobiler ok, jag erkänner min engelska är kass. :smirk: nu är jag inne på download.com för att kunna ladda ner ett program där man kan göra sina...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: honung
·
S
IT & mobiler jag satt och spela spel på datan då hela skärmen blev typ "större" allting blev inzoomat, och jag har verkligen provat allt på...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler ar det nagon som vet var jag kan hitta serialnumret pa en ibook G4? det enda som ar nagorlunda likt ar ett som sitter pa baksidan av...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Alltså, det ska ju vara hur lätt som helst att ladda hem Ubuntu. Men jag har något sånt där uppackningsprogram som heter winrar eller...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Detta felmeddelande får jag när jag stänger av min dator (operativsystemet är XP Home Edition): Grejen är att jag inte har någon...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Pazuzu
·
G
IT & mobiler Håller på att registrera nytt Hotmail-konto, men såg att det finns @live istället för @hotmail. Vad är det? Vad är skillnaden? Kortare...
Svar
1
· Visningar
2 415
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag har en bild som jag gärna skulle vilja förstora. Dessvärre är bilden tagen med en digitalkamera modell äldre, med ganska få...
Svar
9
· Visningar
3 454
Senast: Emma_lillan
·
IT & mobiler `Jag får väl ge upp och fråga er :smirk: Får inte tag på vännen :p Jag vet att det finns en internett sida där man kan se filmer...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Cinta
·
IT & mobiler jag har varit på ett dop, tagit många fina bilder,,, MEN.. datan roterar dom inte.. har så gått som 90% av bilderna stående, men den...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Ni som kan, vad tror ni om detta? Det har ju fått bra recentioner av de som köpt.. SIGMA OBJEKTIV 70-300/4-5.6 DG MACRO CANON
Svar
11
· Visningar
2 828
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Har en stationär dator med adslmodem, och ska nu koppla in en bärbar med en router emellan. Har några frågor om detta: 1. Hur tar jag...
Svar
4
· Visningar
2 824
Senast: honung
·
IT & mobiler Jag håller på med det sista finputsen på min hemsida och håller just nu på med länkarna. Hur är det de sider jag länkar till måste jag...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: Lickety
·
IT & mobiler Nu skämmer jag väl ut mig men jag har egentligen aldrig brytt mig om sk.cookies. Hört många säga "rensa cookies" eller "aktivera...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Hej. Jag kan inte öppna filer som andra skickar till mig via msn. När jag klickar på dom så står det bara att dom är skadliga för...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Sazalamel
·
IT & mobiler Har en Dell Dimension 2400 med pentium 4. Vill inte ha en dator som är sämre än den här. Den här datorn har krashat totalt 2 ggr och den...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: doglover
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med sitt yahoo-konto just nu? Har försökt läsa mina mail sedan några timmar tillbaka, men kommer inte...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: Nenneh
·
IT & mobiler Ni som har trådlöst modem tycker ni att det fungerar bra? Har det fungerat att ha flera datorer ? Ni som bor i hus /villor med...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: athena
·
L
IT & mobiler Jag har tänkt skaffa en laptop (min första bärbara) men är helt lost i djungeln och är inte direkt tekniskt insatt så jag skulle...
2
Svar
26
· Visningar
4 340
Senast: Lord Owen
·
M
IT & mobiler Här värkar det ha gett upp:crazy: Eller är det för fler det inte funkar?
Svar
7
· Visningar
827
Senast: Qyenn97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp