Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
IT & mobiler halloj! tänkte höra om det är nån som vet hur man gör en sån "foto" video att lägga ut på youtube? :confused:
Svar
2
· Visningar
804
Senast: Juno
·
IT & mobiler Jag blir tokig för jag får det inte att fungera! :mad: Har FrontPage och vill göra ett formulär där man kan klicka i kryssrutor och...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: nidron
·
L
IT & mobiler Jag skulle vilja spara hem en fil på YouTube men kan bara få hem sidan till filmen. Förstår ni hur jag menar? Den här filmen tex...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: nidron
·
P
IT & mobiler Hejsan! Jag har tappat bort min CD key till mitt Warcraft III. Det var längesen jag spelade och vi har bytt dator sen dess, så jag...
Svar
5
· Visningar
2 104
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Det kommer bara upp, Sidan kan inte visas. Det är på den andra datorn. Antagligen så har ungarna klickat på något och ändrat någon...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: åke
·
IT & mobiler ska ta bort xp och installera 2000 på en gammal klen dator,och ska köra insrallationsskivan! Har lagt in (boota) att den ska starta på...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Kan man stänga av det? Störande som häll när man lyssnar på musik o msn börjar plinga stup i ett!!
Svar
8
· Visningar
2 418
Senast: Ballerina
·
IT & mobiler Har skrivet ett arbete på datorn, när jag kom emot någon tangent. Arbetet finns på aktivitetsfältet(?) men kommer inte upp när man...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: NaTTa
·
M
IT & mobiler hej,jag har skaffat you tube och vill lägga upp ett liknande sånt här fast på min häst: ex.http://uk.youtube.com/watch?v=vUiXG4pOONc...
Svar
17
· Visningar
1 347
Senast: Millan_gulligast
·
Fritid Alltså jag har köpt spelet horsez, men när jag ska starta det så står det sätt i orginalskivan, men jag har ju prövat alla 3 skivor jag...
Svar
3
· Visningar
1 806
Senast: sugar-candy-sweets
·
IT & mobiler Ska byta internetanslutning ,ska beställa adsl har nu mobilt bredband,men nu till frågan.I detta erbjudande så får man trådlöst...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag blir så trött på min dator! :mad: När jag har internet uppe händer det väldigt ofta att internet slutar fungera och jag måste stänga...
Svar
11
· Visningar
977
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Satt och lyssnade på lite musik, bytte låt och så försvann ljudet helt plötsligt. Får höja groteskt mycket för att höra musiken, så pass...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Någon som är medlem där? Trodde inte att det skulle vara så kul och lätt som det är :p Efter 10 minuter är jag fast. Ett spel som...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: R8n
·
IT & mobiler Vista är ett VÄLDIGT klurigt operativ system när det vill sig. Är det nån här inne som har det och vill hjälpa mig jättesnabbt med en...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Chili
·
IT & mobiler Jo, för ett tag sen när jag satt o skrev några saker i word, så råkade jag göra något och hela raden med teckensnitt, strl och stilen...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: villagegirl
·
IT & mobiler Jag vet inte om jag lagt den här tråden rätt men jag chansar på det! Var kan man möjligtvis hitta det spelet? Fick det i julklapp när...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: Ballerina
·
S
IT & mobiler Nu är facebook spärrat från vårat jobb, nån som vet om det finns nån annan slags adress för att gå in på den, på samma sätt som t ex...
Svar
8
· Visningar
7 165
Senast: sofia1
·
IT & mobiler Jag håller på och hjälper en bekant med sin dator. Den har 2 usb-portar, och usb-porten fungerar, men trots detta kommer det upp att...
Svar
2
· Visningar
830
IT & mobiler Min son har lekt med datorn under eftermiddagen... Jag har haft ett konto där jag är admin som haft mitt namn. Inget mer konto har...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp