Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har gjort ett bildspel i Microsoft Office PowerPoint 2007 och när jag försöker maila iväg det så visar det sig att mottagaren inte...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Min dator har totalt spunkat ur och stänger ner sig titt som tätt och ger mig en blåskärm där det står olika meddelande varje gång...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: pigleton
·
IT & mobiler Min dator är ett ihopplock av diverse annat, då min Packard Bell som jag haft kanske 6-7 år valde att säga upp sig med omedelbar verkan...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Orzon
·
IT & mobiler Eftersom jag var tvungen att lägga om Windows XP så försvann skrivaren från datorn. Nu har jag min klant tappat bort cd:n som följde med...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: R8n
·
IT & mobiler Skratta inte ihjäl er men jag behöver lite snabbinfo om Nintendo spel. Dottern på 5 år önskar sig hett ett Nintendo dogs spel i julklapp...
Svar
13
· Visningar
2 427
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler ja, förminska bilder i ps...:angel: vet att det går att förminska på "bildstorlek" finns det nått annat sätt? så det går...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Har fått "ny" kamera (pappas gamla) en Canon. Jag har laddat ner det här programmet för att ladda ner bilderna, från den medföljande...
Svar
15
· Visningar
1 965
Senast: Megs
·
U
IT & mobiler Jag har windows movie maker på min dator som jag har gjort massa "filmer" med. men när jag ska lägga ut dom på internet så är det fel...
Svar
5
· Visningar
1 427
Senast: johannnna
·
S
IT & mobiler Hejsan! Kan man med hjälp av någon sladd föra över filmer från videokamra till data? Det är en videokamera med kasettband! Data är...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Skyfantis
·
IT & mobiler Sambon och jag har bytt till trådlöst nätverk och jag antar att jag bör kryptera detta på något sätt. Jag har försökt att läsa mig till...
Svar
2
· Visningar
1 922
Senast: Philosophia
·
IT & mobiler Min dator körde precis något Matrix-stuk när jag startade den. Skärmen blev svart och så rann det ner en massa skarpa, gröna streck och...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Riley
·
IT & mobiler En kompis har fixat en ftp-sida där våra gemensamma filer till skoltidningen finns, och jag kan komma åt dem och ladda ner dom. Men inte...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Ganesco
·
IT & mobiler Jag sitter ganska mycket via msn och pratar med mina vänner. Jag undrar nu om man ser i datorn vem och vad man pratat om? Jag vet att...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: åke
·
IT & mobiler VAR hittar man inställningen som gör att PDF.filer öppnas i instickprogram i Mozilla Firefox???? På filtyper Istället för via...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: meodeo
·
IT & mobiler vem ett IP-nummer tillhör? Går det? Hur gör man?
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Sharpless
·
P
IT & mobiler Jag har en bildfil på datorn som inte går att ta bort. Jag har startat om datorn flera gånger och det vill sig fortfarande inte. Om jag...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Fick följande mail; "Dear PayPal Member, Our comprehensive fraud-prevention program is one of the key reasons PayPal is a safe way to...
Svar
7
· Visningar
1 101
Senast: Melynda
·
IT & mobiler Om en person skulle hacka sig in i min dator och få tillgång till allting på min hårddisk, skulle den personen då också kunna komma åt...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: aiquen
·
H
IT & mobiler Har på sistonde blitt lite besatt av SIMS deluxe edition (DATASPELET) så jag undrar om någon har "penga fusket" alltså knapparna man...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Nu blir jag snart tokig! Har precis flyttat och försöker koppla upp gamla Compaqen med D-Link Airplus trådlöst kort (DWL-650+) till den...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp