Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler jag håller på ska formatera om datan. men den vägrara att starta på cd'n och den måste ju de om det skall gå å formatera om. så hur...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Är det ens möjligt? Har skrivit mitt cv i word, och vill ha det som pdf. How to do it? Jag har ju acrobat reader och andra...
Svar
5
· Visningar
1 938
Senast: Melynda
·
C
IT & mobiler Jag har kunnat plocka ut bilder ur en film, förut. Men det funkar inte längre. Vet att det va nånting man skulle installera eller bocka...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Cronis
·
N
IT & mobiler hur fick man datorn att byta IP adress? Jag minns inte hur det var man fick datorn att nollställa sig och söka ett nytt hos den...
Svar
14
· Visningar
12 246
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Försöker kolla videoklipp från Idol på tv4s hemsida... Men det funkar inte. Funkar nere på mammas dator gör det men inte här. Inte...
Svar
1
· Visningar
1 431
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Ni vet adressfältet överst på en internetsida? Där finns det ju en pil, och om man trycker på den kommer de senaste länkarna fram. Går...
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Har fått lite pengar av min pappa :love: för att köpa en ny dator, och den här gången ska det bli en laptop. Är helt okunnig på...
Svar
6
· Visningar
5 359
Senast: aiquen
·
M
IT & mobiler Jag behöver verkligen hjälp, innan jag kraschat hela datorn :D Ni vet när man söker på eniro och så, då kan man ju aktivera någonting...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Sharpless
·
K
IT & mobiler allt började med testversionen av ps cs3 nåja, den är borta och då dog acrobat (alltså inte bara readern) ominstallation och...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Hej Hur skall man göra för att inte mitt namn skall synas då jag skickar mail från hotmail? Jag vill alltså att det skall stå typ...
Svar
7
· Visningar
3 814
Senast: tott
·
N
IT & mobiler Hehe, ja, håller ju på och bygger om mitt internet-stall (även kallat medlemsstall) och hittade nyss en ny knäpp idé om hur det kommer...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: Nattis Nevacey
·
IT & mobiler Nu har datorn börjat hänga sig då barnen spelar vissa spel. Det har den aldrig gjort innan. Inte med dom spelen. Nu har den plötsligt...
2
Svar
22
· Visningar
2 560
Senast: Sharpless
·
E
IT & mobiler Sitter och försöker "omkoda" ett filmklipp på 7 minuter, från avi (videokamera) till mpg i programmet TMPGEnc. Brukar gå som smort men...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Spelar rotationshastigheten någon roll? Kan man lyssna på musik direkt från en inkopplad extern hårddisk? Funkar det strömmässigt att...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Jonaz
·
IT & mobiler I och med att det regnar, så dör adsl:et :eek: Leverantören menar på att problemet är att det blir fukt i stationen, men det tycker...
Svar
15
· Visningar
2 043
Senast: Sharpless
·
T
IT & mobiler Finns det? Det finns väl trådlös överföring av bild och ljud från tv till tv? Man jag vill ha från dator till tv. Det är väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 982
Senast: Basilika
·
S
IT & mobiler som skulle kunna hjälpa mig med en graf???
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Stalker
·
A
IT & mobiler Jag börjar att bli arg på att leta efter en tråd med det! Så nu skapar jag en ny! Jag undrar om man kan ladda ner Ph gratis någonstans...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Som rubriken lyder:) Blir bländad av min dator så de skär i ögonen på mej. Hur sänker jag den?
Svar
10
· Visningar
17 113
Senast: malumbub
·
S
IT & mobiler Nu när jag satte på den, så kan jag inte logga in på msn, inte kolla hotmail, & inte logga in på facebook.. :crazy: Alla andra sidor...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: _smirnofff_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp